Ta prezydentowa kroacji

Re: Ta prezydentowa kroacji

Ryo2
Ona chyba ma takie usposobienie po prostu. Po wcześniejszych meczach schodziła do szatni wytulać zawodników (wrzucałem filmik z jej instagramu o tym) nawet.  Przez to stała się popularna i lubiana na świecie (o czym nawet była wzmianka w tym artykule do którego link wrzuciłaś)  :)

PS: Swoją drogą też czegoś takiego nie widziałem wcześniej na sportowych imprezach :D

Re: Ta prezydentowa kroacji

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena

Re: Ta prezydentowa kroacji

Nie wiem co to za sytuacja z prezydentem Czech była...ale napewno nie oglądało...tego kilkaset milionów ludzi na żywo...kto to jest PAD?...

Re: Ta prezydentowa kroacji

da®®io
pad- to borowikowy nick Dudy-prezydent kraju nie powinien byc tak ostentacyjnie pokazywany w pozycjach klęczących-a to na Jasnej Górze, a to na koronacjach jezusowo-maryjnych albo na pogrzebie dajmy na to ...Szewinskiej - to po prostu nie licuje z jego " majestatem "

Re: Ta prezydentowa kroacji

hiena
No a z jej funkcja tez to nie pasuje...ze robi się na kibicke...są pewne zasady jak się...jest politykiem ubiór stonowany elegancki...nie sztywniacki...makaron tez nie pajacował w trykocie ani Putin...takie coś owszem mogła zrobić ale gdyby była...
prywatnie na mundialu...

Re: Ta prezydentowa kroacji

Ryo2
Zasady to w angielskiej rodzinie królewskiej są Hienko a politycy często się "robią na kibiców". Poza tym opłaciło jej się politycznie to co robiła bo światowa popularność to dobry polityczny kapitał  ;)

Re: Ta prezydentowa kroacji

hiena
Nie tylko...przecie głowa państwa nie będzie latać w trampkach i dżinsach...ale ty  będziesz ja bronił do upadłego...sam widzisz ze dla jej rodaków to zachowanie było
niegodne...

Re: Ta prezydentowa kroacji

hiena
 a u Kaczyńskiego i austriackiego prezydenta widzę tylko sztandary...ubrani są w...garnitury...nie złamali kodu dresowego i nie paradują jak kibole...
123456 ... 11