Takiego"syfu ludzkiego" nad Baltykiem nigdy nie bylo...Skad sie biora tacy debile???

Re: Takiego"syfu ludzkiego" nad Baltykiem nigdy nie bylo...Skad sie biora tacy debile???

da®®io
widocznie nie goni za sensacją, z resztą pewnie u nich w lokalnych mediach ciągle stykają się z tymi tematami bo przecież sezon kąpielowy w pełni, a Ty hieno mieszkasz w samym Wrocławiu? wiesz, ze ja jeszcze nie bylem w twym mieście - ps.ba19 pisal że jest z Wroclawia, ale to moze nie byc prawda bo pisal tez ze jest z Bełchatowa-nie lubię takich krętaczy

Re: Takiego"syfu ludzkiego" nad Baltykiem nigdy nie bylo...Skad sie biora tacy debile???

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez tifani
tifany, kiedys pisalas o lobeliowym jeziorze, więc mniej-więcej domyslam się gdzie mieszkasz

Re: Takiego"syfu ludzkiego" nad Baltykiem nigdy nie bylo...Skad sie biora tacy debile???

Nie chodziło mi o to ze miała tam być po tym zdarzeniu...gdyby tam jeździła częściej to by pewnie widziała na własne oczy co i jak się stało...tak jestem z samego miasta...Bełchatów jest gdzieś koło a tego ba widziałam gdzieś jego wpisy
...ludzie czasem tak piszą...bo np powiesz ze żyjesz w gruszeczce;)...to nikt tego nie skojarzy gdzie leży?...ale jak powiesz miasto to już świta w głowie:)...najwyższy czas
żebyś zobaczył Wrocław...

Re: Takiego"syfu ludzkiego" nad Baltykiem nigdy nie bylo...Skad sie biora tacy debile???

da®®io
Bełchatów to jest przemysłowe miasto odkrywkowego górnictwa węgla brunatnego i energetyki połozone ok 50km na południe od Łodzi

Re: Takiego"syfu ludzkiego" nad Baltykiem nigdy nie bylo...Skad sie biora tacy debile???

hiena
Serio?...wiem ze tam są kopalnie...miałam znajomego i on był z Bełchatowa...ale mówił ze to niedaleko Wrocławia jest?...a tu Łódź!...