Takiego"syfu ludzkiego" nad Baltykiem nigdy nie bylo...Skad sie biora tacy debile???

Re: Takiego"syfu ludzkiego" nad Baltykiem nigdy nie bylo...Skad sie biora tacy debile???

Ewkazdegustowana napisał/a
Fakty są takie, że usuwasz moje wypowiedzi, albo nie puszczasz ich wcale DD [mod]
Zapoznaj się z zasadami komentowania. Będziesz obrażała użytkowników forum, to będę kasował. To nie jest Atlantyda, że wolno Ci bezkarnie obrażać współrozmówców. Nauczysz się choć trochę kulturalnie wypowiadać — to nie będę kasował.

[...]

No i co szuwcio?  kasujemy, kasujemu niewygodne komentarze DD
Owszem — kasujemy komentarze napastliwe i zwierające inwektywy.

http://multi-forum.46349.x6.nabble.com/Zasady-regulamin-informacje-o-Multi-Forum-td15267.html

[...]

Ale ja mam wszystko skopiowane, może niech inni ocenią czy byłam napastliwa DD
Masz rację — niech inni oceniają, bo Ty już sama nie jesteś w stanie kontrolować swojego zachowania. Wklej im także swój komentarz o "wsiowym targu", żeby wiedzieli, jakie masz o nich zadanie :)

http://multi-forum.46349.x6.nabble.com/Zwyk-y-wsiowy-targ-z-dyszlem-i-jajami-td8093.html#a8217

Re: Takiego"syfu ludzkiego" nad Baltykiem nigdy nie bylo...Skad sie biora tacy debile???

hiena
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Ewkazdegustowana
Oj ewka...ty naprawdę się nudzisz!...może pojedź nad Bałtyk i zdawaj relacje na żywo jak się zachowujesz?:))...intymne rozmowy z szu??...no wiesz ty taka harda i
twarda a tu takie coś?...uważaj na starego żeby cie nie wyczaił:)))...wtedy skończą
się dla ciebie fora:)))!...

[...]

Nie odwracaj kota ogonem:))...kobieto?chociaż dla mnie jestes facetem...zastanów
się nad sobą...masz poważny kryzys a forum ci w tym nie pomoże...
123456