Takiego"syfu ludzkiego" nad Baltykiem nigdy nie bylo...Skad sie biora tacy debile???

Re: Takiego"syfu ludzkiego" nad Baltykiem nigdy nie bylo...Skad sie biora tacy debile???

Lwiczka9 napisał/a
Tylko o ludziach bez osobowosci sie nie gada:))))
To prawda Lwiczko, dlatego, tak często tam o Tobie (o nas) rozmawiają. Najlepiej uruchomić w sobie "ignor"  i się nimi nie przejmować, szkoda czasu i zdrowia :)

Re: Takiego"syfu ludzkiego" nad Baltykiem nigdy nie bylo...Skad sie biora tacy debile???

Marcin, ale jak ja mam to ignorowac skoro pojawila sie zamordziasta Serenity i pokasowala moje wszystkie dzisiejsze wpisy-mnie to wkurza bo ja kazdorazowo przez kwadrans walcze z tym porypanym robotem zeby mi wpuscil wpis a ta zołza wszystko co moje wywala w eter

Re: Takiego"syfu ludzkiego" nad Baltykiem nigdy nie bylo...Skad sie biora tacy debile???

skurczybyk drapak obraza i prowokuje a ta caryca trzyma nad nim parasol- on juz dawno powinien dostac bana, ale ona chyba go się boi

Re: Takiego"syfu ludzkiego" nad Baltykiem nigdy nie bylo...Skad sie biora tacy debile???

No dobrze...ale ja tez pamietam ze ludzie kiedyś jeździli nad morze...ze wszystkich stron...nie tylko miast...raz nawet góralkę poznałam!:)...także przesadzasz lwiczko z
tym poglądem ze każdy kto dostał te piec stow...to ciemniak....którego całe życie...nie było stać na wyjazd nad morze?...skoro ludzie jeździli za komuny a teraz
...z roku na rok stać nas na częstsze wakacje itp...to jakoś nie ma ładu i składu?...ale
jedno muszę przyznać ze nasze morze jest coraz droższe...zagranica wychodzi taniej lub to samo!...

Re: Takiego"syfu ludzkiego" nad Baltykiem nigdy nie bylo...Skad sie biora tacy debile???

Marcin, ale jak ja mam to ignorowac skoro pojawila sie zamordziasta Serenity i pokasowala moje wszystkie dzisiejsze wpisy-mnie to wkurza bo ja kazdorazowo walcze z tym robotem zeby mi wpuscil wpis a ta zołza wszystko co moje wywala w eter
Dario — Lothar skasował jednym kliknięciem wszystkie moje wpisy — na których napisanie poświeciłem swój czas od początku powstania tamtego forum i też jakoś muszę z tym żyć

Po prostu już nie poświecę więcej swojego czasu, na żadną wypowiedz na tamtym forum, bo drugi raz już nie zaufam (ale im to jest pewnie na rękę)

https://www.magisto.com/embed/PgUQY1YaFTphQQVpYw?l=vem&o=w&c

Re: Takiego"syfu ludzkiego" nad Baltykiem nigdy nie bylo...Skad sie biora tacy debile???

Lwiczka9
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
Nie rozumiesz ,że ja mieszkam nad morzem??? I wiem jak bylo a jak jest.  Takiej chamowy tu nie bylo od lat. To samo w Zakopcu. Ludziom palma odbija ..Slepy kto nie widzi,a potem zdziwko,ze sie topia na potege i zabijaja na drogach w swych wypasionych brykach..PIS zrobil niedziewiedzia przysluge Polakom.  Kto mądry to zrozumie,glupiego nie bede przekonywac:)) A ze drogo...ja tam jezdze do Wloch czy na Balkany, tam jest taniej,a 500plus tam nie pojedzie bo ...za granice sie wybrac z powodu zacofania intelektualnego nie jest tak prosto..dlatego te tlumy wala nad baltyk bo swojski:))...a po jaka cholere,jak z poludnia blizej nad Adriatyk:)))
Pewnie ze troche przesadzam,ale to celowy zabieg...;)

Re: Takiego"syfu ludzkiego" nad Baltykiem nigdy nie bylo...Skad sie biora tacy debile???

Ewkazdegustowana