Ten wątek chcę dedykować MaryLou 🥰

Sputnik
Rok temu dzielnie mnie wspierała na shoutboxie jak brnąłem po 2 tysiące kilometrów dziennie na Pendziu :)
Nie dawałem wtenczas po sobie znać, że jest źle bo snu miałem góra 4h.
Owszem miałem nieograniczone ilości dostępu do kawy, pepsi ale psycha w pewnym momencie siadała.
Te same usterki, te same problemy, roszczeniowi pasażerowie... W pewnym momencie ja nie wiedziałem w którą stronę jadę.
W wolnej chwili byłaś Ty i nie wiem czy pamiętasz ale zawsze jak byłem na CMK czyli Centalnej Magistrali Kolejowej Wawa-Krk, Krk-Wawa przy 200 km/h pisałem pozdrowienia. I to było 100% szczere i potrzebne dla mnie😍
W trasie miękną serca...
Jeszcze raz dziękuję, że byłaś... Super 👍

Re: Ten wątek chcę dedykować MaryLou 🥰

MaryLou
Wariacki czas...Rzumialam,docenialam wyczyn,to i byłam. Jesli pomagalo to super,ciesze sie.
Teraz spokojniej pewnie...I dobrze.
Pozdrowionka.Juz jesiennie nad morzem.

Re: Ten wątek chcę dedykować MaryLou 🥰

Kawusia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Sputnik napisał/a
[...]

Sputniku taką kobietę jak Lwica ,TYgrysica warto mieć u boku ,bo wtedy nie zginiesz.

Re: Ten wątek chcę dedykować MaryLou 🥰

Sputnik
Niestety ma faceta a ja już wyrosłem z rozwalania związków 😋
Oczywiście friendzone jest na propsie 😏

Re: Ten wątek chcę dedykować MaryLou 🥰

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez MaryLou
❤️

[...]

Dobry ,ułożony mężczyzna z Ciebie ,a ona Lwica ,Tygrysica

Re: Ten wątek chcę dedykować MaryLou 🥰

Sputnik
Mam pewną zależność i umiejętność wybrnięcia z kłopotliwych sytuacji.
Nie jestem jakimś tam Belmondo czy Bogusiem Lindą by rzucać się na wszystko co się rusza 😉
Mam zasady...
Wyprzedzę Twoje zapytanie - tak! jestem singlem i to mi się podoba 😎
Otaczam się mnóstwem ciekawych ludzisk i to jest mega 😍
Czekam na tę Jedyną...
Czas ruszył...

Re: Ten wątek chcę dedykować MaryLou 🥰

MaryLou
Ale sobie podworowała z nas Kawusia:))
Nie wie,ze  braterskie więzi forumowe miedzy nami...
Syn singiel dorosly tez jak i Ty czeka na te jedyna...Ale w sumie lubi swój singielski stan...Zycze wam odnalezienia półowek...Bez napinki jednak..
Ok,juz nie pozdrowionka,lecz pozdrowienia:) I zyczenia dobrych snów...:)
12