To chyba jakiś znak...! :)))

Re: To chyba jakiś znak...! :)))

Kpt.Wojtek
;) Przeklamywanie na NA rzeczywistosci ma mnie przekonac do zmiany kursu, kiedy wieje przedwyborczy mordewind? Dam rade, tylko troche wolniej. Poczekam. Niech sobie halsuja. Nie dostrzegaja ani raf ani malizny;)
Pozdrowka Jolu!

Re: To chyba jakiś znak...! :)))

Perełka
Rzeczywiście jestem zajęta i brakuje mi dnia, żeby zdążyć z tym , co mam do zrobienia. Ale...rzucam przyjaznym spojrzeniem nawet jak nie mam czasu pisać.
Jolu, Twojego światła nie da się nie zauważyć.

Re: To chyba jakiś znak...! :)))

Perełka napisał/a
Rzeczywiście jestem zajęta i brakuje mi dnia, żeby zdążyć z tym , co mam do zrobienia. Ale...rzucam przyjaznym spojrzeniem nawet jak nie mam czasu pisać.
Jolu, Twojego światła nie da się nie zauważyć.

:)))
Kochana Perełka! :)

Ja muszę przyznać, że chyba jednak od jakiegoś czasu jestem źle zorganizowana....przez to czasem zakręcona jak domek ślimaka.
Tyle bym chciała jednocześnie, a czasu nie da się rozciągnąć. Ostatnio szkoda mi go nawet na spanie.
:)

Re: To chyba jakiś znak...! :)))

Pozdrawiam przy okazji Jole i Perełkę — Szczęśliwego Nowego Roku 2020! :)

Re: To chyba jakiś znak...! :)))

Jola
szuw napisał/a
Pozdrawiam przy okazji Jole i Perełkę — Szczęśliwego Nowego Roku 2020! :)

Dziękuję i wzajemnie dla Ciebie noworoczne pozdrowionka, dla Perełki, Lwiczki... wszystkich forumowiczów! :)

Re: To chyba jakiś znak...! :)))

Mary Lou
Jola fajnie ze wpadłas tu i dziękuję za pozdrowka. Ja takzeTobie HAPPY NEW YEAR! Pomyślałam że musi się  niezle dziać u Ciebie więc tak trzymaj kochana! Wpadaj czasem w miarę możliwości :))) PS. Teraz Kubacki daje czadu a i Lewy nie daje o sobie zapomniec:)) A i zimy już nie te.. Będę w Gdyni na koncercie sylwestrowym u Baduszkowej ech.. Pewnie już zapmnialas kto to..?? :!)) zdrówka i pomyślności Tobie!
1234