To chyba jakiś znak...! :)))

Re: To chyba jakiś znak...! :)))

Masz rację Jolu — w tamtych rozmowach nie ma nic złego. Nie są to jakieś prywatne rozmowy, tylko dyskusje na ogólnodostępnym forum. Zgadzam się.
Natomiast, jeśli to jest faktycznie on, to nie wiem, czy sobie życzy, żeby ciągnął się za nim cały ogon forumowiczów z dawnego forum Magia (i śledził każdy jego komentarz). Tylko o to mi chodzi :)

Re: To chyba jakiś znak...! :)))

szuw napisał/a
[...]

Ok, ok...
To rozumiem.

Zmykam ...dobrze, że jutro jeszcze wolny dzień.
Potem sama nie wiem, jak to będzie z moją aktywnością, zobaczymy na ile woli starczy w jedną czy drugą stronę.
Na pewno nie chciałabym zarywać nocek! :)

Miłego! :)

Re: To chyba jakiś znak...! :)))

Udanego tygodnia detektywie :)

Re: To chyba jakiś znak...! :)))

Dzieki za wsparcie Jolu! Tam, wbrew temu co glosi byla kierowniczka panuje polityczny "chaos" skrzydlatego. Moze jak ich zostawimy w spokoju to znowu "szefowa" sie objawi bo tylko cztery osoby sobie przyklaskuja i maja jej wytyczne w dupie, Jak juz zbanuja wszystkich "lewakow" to co sie z nimi stanie, komu dopala fejkami i wiocha?

Re: To chyba jakiś znak...! :)))

Witaj Jolciu,dawno nie widziana:))) Napisze pozniej bo teraz zmykam na jogę...Powiem tylko,ze nie mozesz sie zalogowac tam bo ...yyyyyyy....jestes persona non grata? Tyle wiem,ze w weekendy mozna tam pisac bez logowania...ja juz nie pisze tam,bo nie ma z kim.  Ale wiesz,Lot zawsze chetnie sie z Toba podroczy :)))))twoja decyzja:)))) Smutne forum w sumie.  W szwabskim Luwrze nie bylam,ostatnio wizytowalam zamki w Bialorusi;) Zobaczylabym Petersburg jeszcze i na razie zamki mnie juz nie kreca, korci mnie wielka odmiana,jakies Stany albo Emiraty:)))Do potem! PS. Tam teraz rzadzi Amigo,reszta to satelity:)))A koziol sie puszy:)))

Re: To chyba jakiś znak...! :)))

Kpt.Wojtek
MaryLou napisał/a
[...]
:)) Dobre, MaryLou,  trafilas w sedno!

A Petersburg polecam odwiedzic w zimie. Biale Noce i pelno ludzi noca na ulicach i w klubach. Pieknie !
Latem jest troche za normalnie bo wiekszosc jest na swoich daczach albo urlopach.

Re: To chyba jakiś znak...! :)))

szuw napisał/a
Udanego tygodnia detektywie :)

Oj tam, już teraz tylko "przypadkowy" detektyw ze mnie.
Niemniej wciąż w formie ...to już jak "jazda na rowerze"! :)):P

Wzajemnie! :)

Re: To chyba jakiś znak...! :)))

Jola
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
Kpt.Wojtek napisał/a
[...]

Wszystko OK.! :)

Dokładnie, o ten "chaos" chodzi, ale Umiłowany W Chaosie dbając o swój forumowy wizerunek, chętnie przypisuje ową "moc" innym! :)

Po raz kolejny zasugerował, że to ja chaos wprowadzam! :)
A wcześniej Ty i każdy kto się Lotkowi, lub jego aktualnemu team'owi narazi! ;))

Mocarny z Lotka Mag! :D
1234