To chyba jakiś znak...! :)))

Udało mi się zalogować! :DD
W sumie dopiero przy drugim podejściu, ale liczy się efekt! :)

Czasem czytam Multti i Atlantyda, a dziś nawet chciałam się tam zalogować....przy chyba 5-ej próbie poddałam się.
W sumie nie ma ciśnienia, a jak przeczytałam, że Kapitan znów został zbanowany przez jednego z "chłopczyków" trzymających łopatkę, raczej nie tęsknię za podobnymi klimatami.

Pozdrawiam wszystkich Multti_i innych forumowiczów! :)

Re: To chyba jakiś znak...! :)))

Aha, może przy okazji podzielę się z Wami pewnym "odkryciem"! :)))

Jakiś czas temu czytałam artykuł nt ołowiu w kurkumie, czasem przeglądam komentarze i tam natknęłam się na znajomy awatar...w linku poniżej.
OCZYWIŚCIE nie omieszkałam "zaznajomić się" z profilem, niemniej wnioski może ...potem! :DD

Tymczasem ...do miłego! :)

Re: To chyba jakiś znak...! :)))

da®®io
hej, Jola:) ja kurkumę jedynie zjadam w makaronie, ale ołowiu wolałbym nie spożywać:(

https://www.google.com/search?q=czy+w+kurkumie+jest+olow&

Re: To chyba jakiś znak...! :)))

da®®io
wiesz, że ja taki awatar " od henrego " spotkałem na fb

Re: To chyba jakiś znak...! :)))

Może jeszcze na szybko....

Lwiczko Podróżniczko, a Pałac Ludwigsburg znasz?
Największy barokowy w Niemczech, inaczej zwany Schwäbischer Louvre ...szwabski Luwr! :))
Podsyłam ze swojego archiwum, niestety okrojone, bo jestem prawie na każdym zdjęciu, w dodatku nie sama ...nieco zbyt swobodnie sobie poczynaliśmy po drugiej stronie alejki! :D

Re: To chyba jakiś znak...! :)))

hej, Jola:) ja kurkumę jedynie zjadam w makaronie, ale ołowiu wolałbym nie spożywać:(

https://www.google.com/search?q=czy+w+kurkumie+jest+olow&

Hejka Dario!
No przecież! :)))

Ps.
Odnośnie znajomego awataru, jeśli na FB, to raczej na pewno nie profil H., chyba, że mocno "okrojony", jak np. mój, którego praktycznie nie prowadzę, mam głównie dla Messenger.

Do miłego! :)

Ps.
Ty usunąłeś link do profilu, który podałam?
Nooo... pięknie się zaczyna! :)))

Re: To chyba jakiś znak...! :)))

Jola napisał/a
[...]

Cześć Jolu,

miło Cię czytać po długiej nieobecności,

Natomiast, jeśli chodzi o Twoje odkrycie, to nie sugerowałbym się awatarem, ponieważ jest to ogólnodostępny awatar. Można go pobrać na stronach z awatarami — wielu internautów go używa.

Poza tym — nawet jeśli to jest Twój ulubieniec, to "trochę" niegrzecznie jest wklejać link do dyskusji z innego, całkiem obcego forum (bez zgody tej osoby; tym bardziej jeśli to jest nasz wspólny znajomy). Szanujmy swoją prywatność...

Wiem, że nie lubisz forumowego regulaminu i jesteś rebeliantką, ale nie stawiaj mnie w niezręcznej sytuacji...

2.5. Na forum nie wolno publikować danych osobowych oraz niesprawdzonych informacji o innych użytkownikach. Chodzi o informacje pochodzące ze świata realnego, jak i tego forumowego. "

Do miłego :)

Re: To chyba jakiś znak...! :)))

szuw napisał/a
[...]

Poza tym — nawet jeśli to jest Twój ulubieniec, to "trochę" niegrzecznie jest wklejać link do dyskusji z innego, całkiem obcego forum (bez zgody tej osoby). Szanujmy swoją prywatność...

[...]

Hej Marcin! :)

No masz, jednak to Ty usunąłeś!
Ale jesteś czujny! :)))

A poważniej, nie przesadzasz czasem?

Przecież poza grzecznymi i merytorycznymi komentarzami jakich udzielił na różne tematy,, nie było w linku nic co mogłoby naruszyć prywatność autora tego profilu.
Kimkolwiek on jest! :)

Poza tym, o jaką prywatność chodzi?
Skoro ktoś pisze na platformach publicznych  automatycznie sam się jej pozbawia, prawda?
A raczej udostępnia na swój temat to co chce, aby o nim wiedziano.
To nie jest kameralne forum, a znany ogólno dostępny portal.

Nooo pięknie ....ledwo się pojawiłam i znów coś, nie moja wina, że jesteście wszędzie! :)):D

Dobrze, że nie podzieliłam się "odkryciem" na Atlantydzie, może dlatego nie chciało mnie tam zalogować! :)))

Ale OK., nie upieram się, i nie będę się domagać przywrócenia linku ...niemniej "fajny" ma tam Nick! :DDD
Ten ktoś oczywiście, kimkolwiek jest ....psssst! )):P

Ps.
Możesz usunąć również awatar, albo sama to zrobię, luzik.

1234