Trzy śmierci w jeden dzień.

Wenus
Jak to udźwignąć? ja nie wiem

Re: Trzy śmierci w jeden dzień.

Lwiczka9
...Wenus,przykro mi. Współczuje...ale...co sie stalo? sorry,nie odpowiadaj..mam tylko nadzieje,ze to naprawde nie u Ciebie...Ktos kiedys mi powiedzial:"Wiem ze teraz nie wyobrazasz sobie,ze bedziesz kiedys normalnie zyc".

Re: Trzy śmierci w jeden dzień.

Lwiczka9
Dodaję,ze chodzilo "tylko" o jedna...///

Re: Trzy śmierci w jeden dzień.

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Niestety, u mnie.

Re: Trzy śmierci w jeden dzień.

Re: Trzy śmierci w jeden dzień.

Lwiczka9
Wspolczuje.....//// jeeejku......Przyjmij wyrazy wspolczucia. Ale ...jak to?????? Wypadek czy coooo???

Re: Trzy śmierci w jeden dzień.

Wenus
To jest jak zły sen, nie mogę w to uwierzyć i czekam aż się obudzę.

Re: Trzy śmierci w jeden dzień.

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
To miał być obiad u babci,25 lat ,20 i dzieciątko 19 tygodni
1234 ... 6