Uśmiechnij się ;-).

Re: Uśmiechnij się ;-).

katecheta
Spotyka się Putin z Miedwiediewem.
- Słuchaj Dmitrij, trzeba coś zrobić z tymi różnicami w czasie, bo same gafy strzelam. Na przykład - dzwonię do Prezydenta Chin, żeby mu złożyć życzenia urodzinowe, a on mi mówi, że to dopiero jutro.
Na to Miedwiediew:
- Racja Władimir, ja dzwonię do Tuska, żeby złożyć kondolencje, a on mi mówi, że jeszcze nie wystartowali!

Re: Uśmiechnij się ;-).

Jola
"Prawicowcy najpierw obiecali zlikwidować ubóstwo, potem obiecali zlikwidować biurokrację itpd.
Odyn obiecał zlikwidować lodowych gigantów.
Widzisz jakichś lodowych gigantów?
Głosuj na Odyna!"

 🙄

Re: Uśmiechnij się ;-).

dopiero wybory pokaza, czy potrafimy stawiać regulaminowe krzyżyki-w necie radza jak glosować-postaw krzyzyk i pozostałe kratki zasmaruj swiecą

Re: Uśmiechnij się ;-).

katecheta
Niczego nie widzę, bo lewactwo wszystko zniszczyło, rozkradło i sprzedało wrogom Polski. Teraz musimy odbudować kraj z ruin. Dopiero potem można głosować na Odyna.

Re: Uśmiechnij się ;-).

Inna mama
Jaką szkołę musi ukończyć polityk, żeby spełnił wszystkie swoje obietnice?
Hogwart.

Re: Uśmiechnij się ;-).

Ryo2
Jeśli obcy jest obcym, to czy nic, co obce, nie jest mu obce?!  ;)

Re: Uśmiechnij się ;-).

Inna mama
:-) dobrej nocy lewacy, dobrej nocy prawacy...cokolwiek to znaczy:-). Każdy z nas jest z innej bajki, ale bez snu długo nie pociągniemy.

Re: Uśmiechnij się ;-).

Ryo2
Dobrej nocki inna mamo  i wesołych snów ;)

PS: Miałem pojechać na zjazd jasnowidzów i wróżbitów.
 Niestety, został odwołany ze względu na nieprzewidziane okoliczności