,,

Re: Uśmiechnij się ;-).

,,

Re: Uśmiechnij się ;-).

,,

Re: Uśmiechnij się ;-).

dziewczyna z perłami
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez ,,
czyli w tym temacie rozmawiałaś z "literaturoznawcą", a ze mną rozmawiałaś o przeszłych komentarzach choć też w tym temacie. Dobrze Ano, skoro to dla ciebie tak ważne, przepraszam cię za to że łączyłam twoją osobę z Iluminatusem miłością.  Skoro wycofał się z forum oznacza to, że pomyliłam się.

Re: Uśmiechnij się ;-).

Inna mama
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Inna mama
Mąż wraca z pracy, od progu wita go uśmiechnięta żona i zalotnym głosem mówi:
-Kochanie, ogoliłam dziś starannie strefę intymną...wieszzz cooo to znaczyyy?
-Tak, wiem, syfon w brodziku znowu zapchany.

Re: Uśmiechnij się ;-).

Ryo2
Inna mama napisał/a
Mąż wraca z pracy, od progu wita go uśmiechnięta żona i zalotnym głosem mówi:
-Kochanie, ogoliłam dziś starannie strefę intymną...wieszzz cooo to znaczyyy?
-Tak, wiem, syfon w brodziku znowu zapchany.
How romantic

Blondynki grają w brydża i ostro licytują:
- Pas!
- Pas!
- Dzwonek!
- To ja pójdę otworzyć!

Re: Uśmiechnij się ;-).

Jola
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Inna mama
Wchodzi facet do baru i pyta:
- Czy ktoś może zgubił spory rulon pieniędzy owinięty gumką recepturką?
Jeden z klientów podchodzi do niego i mówi:
- Ja, ja! To moje!
- Masz, znalazłem gumkę.

😁

Re: Uśmiechnij się ;-).

Inna mama
Przyjaciel pyta przyjaciela.
- Powiedz mi Janusz, ale tak z ręką na sercu, gdybyś mógł wybrać...kobietę idealną lub auto idealne, to jakie felgi byś wybrał?

Re: Uśmiechnij się ;-).

Jola
Inna mama napisał/a
Przyjaciel pyta przyjaciela.
- Powiedz mi Janusz, ale tak z ręką na sercu, gdybyś mógł wybrać...kobietę idealną lub auto idealne, to jakie felgi byś wybrał?

Mężczyznom to jednak jedno w głowie. ...felgi ha ha😁
1 ... 111213141516