Uśmiechnij się ;-).

Re: Uśmiechnij się ;-).

wujek dobra rada
Darrio, nie słuchaj Szuwara. On za bardzo się tu szarogęsi. Daj Szuwarowi ostrzeżenie a jak nie usłucha, to go wyrzuć do kosza.

Re: Uśmiechnij się ;-).

jakbys tak bardzo pragnęła tam cos napisac to po "odpowiedz" wysyłasz taki post do Admina i wtedy podniesie Ci szlaban

Re: Uśmiechnij się ;-).

Wenus
Jak mi Szuwarek raz podniósł szlaban to "obdarzony" tak się obnażył, że nie wiedziałam gdzie oczy schować ;)))

Re: Uśmiechnij się ;-).

Inna mama
jest regulamin ktory nie przewidzial pewnych innych sytuacji i dlatego powinna byc klauzula o jego demokratycznym poprawianiu

BO NIE WSZYSTKO MOŻNA I TRZEBA PRZEWIDZIEĆ!  Krew mnie zalewa na nieustanne mnożenie (wszędzie) przepisów, nakazów, zakazów, to oducza ludzi samodzielnego myślenia. Podobno wzrasta ilość wypadków w miejscach gdzie dostawiają ciągle nowe znaki.

, a co do wątków własnych moje stanowisko jest niezmienne-chce miec nad nimi calkowita kontrolę-oczywiscie mówie o tresciach dla mnie waznych, a nie o jakimś ble, ble:)

Co robisz w swoich jest Twoją sprawą...odstraszysz rozmówców i zostaniesz sam, ale wolno Ci.

Re: Uśmiechnij się ;-).

da®®io
nie moja wina ze malo kogo obchodza ciekawe tresci- zobacz ile moim zdaniem interesujacych tematow rozrzucilem po działach tematycznych i co? nikogo to nie interesuje, ja jestem konkretny a takie tjutlanie mnie nie zawsze pociaga

Re: Uśmiechnij się ;-).

obudź się Szuwar
Inna mama ma rację, i wiele innych osób ma racje co do darka, on jest kompletnie niekumaty i ludzie mają go dość. Szuwar czy ty nie widzisz że on ciągnie to forum na dno? i jeszcze pisze ze jest interesujący i ze pisze interesujące posty, jak wszyscy mówią że mają go dość.

Re: Uśmiechnij się ;-).

obudź się Szuwar
hahaha ludzie jak chcą pisać to muszą się zapisywać do kolejki do administracji 😂nawet gdy w koszu chcą pisać, 😅

Re: Uśmiechnij się ;-).

Inna mama
Może pociąga innych, rozumiesz?
Każdy, kto podziela Twoje pasje wie gdzie Cię znaleźć, ale nic na siłę.
Sporo tematów przechodziło/przechodzi bez echa bo nikogo nie zainteresowały, a głupia emotka potrafi wywołać lawinę postów.
Życie.
1 ... 891011121314 ... 16