Uśmiechnij się ;-).

Re: Uśmiechnij się ;-).

Iskra
Nie powiem ci dokładnie gdzie, i nie ma zamiaru ci więcej tego tłumaczyć, bo sama siebie bym tym wkopała, bo nie było to przyjemnie czytać.  Aaa pamieć wraca? to niech ci wróci całkowicie. Nie było złośliwe, ale coś o oderwaniu od rzeczywistości, ot takie stwierdzenie. Nieważne, nie mszcze sie na Perełce, i pewnie nie napisałabym o tym zdradzaniu korespondencji, bo chyba nikt tego nie zauważył co zdradziłeś, tylko inteligentni chyba, ale gdy Perła mnie zaczepia i mnie poniża, to i ja potrafię uderzyć, tak aż zaboli.
Rybka mi to z kim ty sobie piszesz, koniec już? czy jeszcze coś? bo piękna pogoda i nie chce mi się z tobą gadać.

Re: Uśmiechnij się ;-).

Iskra
Mówił ci ktoś darek że z tobą coś nie halo?? tak robi ułożony facet? tak robi moderator ? haha. Masz odpowiedź. Nie pytaj o więcej.

Re: Uśmiechnij się ;-).

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Iskra
Iskra napisał/a
[...]
Ale ja żądam wyjaśnienia tego oskarżania lub przeprosin za oszczerstwo. Bo, jak to sobie wyobrażasz, że można oczernić człowieka, napisać, że zdradził prywatną korespondencję, a później tak sobie się wycofać?
Gdzie, ja zdradziłem / ujawniałem korespondencję z Tobą? Odpowiesz, czy rzucasz tylko słowa na wiatr?
Chodzi o tego kolegę z PIS, który doradzał Ci usuniecie forum? Przeciez sama o tym wspominałaś na forum...

Re: Uśmiechnij się ;-).

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Iskra
czyszcze swoje wątki z pustych wpisów i byc może ciebie takze wytnę jesli na takie u siebie natrafie

Re: Uśmiechnij się ;-).

Iskra prawdziwa
Ten post był aktualizowany .
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Iskra
Iskra Odpowiedz | Wątki | Więcej
maj 06, 2018; 4:10pm Re: Uśmiechnij się ;-).
Iskraonline
5 posty
Ten post był aktualizowany maj 06, 2018; 4:27pm.
"Wtedy o klaunie, nawet na forum go nie było, ale wymyślasz ale to nic nowego. "

Ależ chyba był i prawdopodobnie dokładał do pieca teksty typu: "Co z niego za przyjaciel, stanął po stronie Sylwii, a nie Twojej". Tak to przynajmniej pamietam
da®®io

Zobacz Szuwar jak manipulujesz postami, że ten post twojego autorstwa jest podpisany jako Iskra!
Ty  oszczerco zmieniasz i edytujesz posty, ja nie napisałam wcale cyt."Ależ chyba był i prawdopodobnie dokładał do pieca teksty typu: "Co z niego za przyjaciel, stanął po stronie Sylwii, a nie Twoim". Tak to przynajmniej pamietam " to są twoje słowa a podpisane moim nikiem, ja tego nie pisałam!!!!

Re: Uśmiechnij się ;-).

przenies ta nasza rozmowe do Działu Organizacyjnego-Administracyjnego bo moze byc jeszcze tego kontynuacja
Dario, nie trzeba w takich przypadkach przenosić i dzielić wątków (nikt tego nie lubi).
Wystarczy po prostu założyć podobny temat w dziale administracyjnym.

Re: Uśmiechnij się ;-).

Iskra prawdziwa
Tak czyścisz że słowa Szuwara są podpisane moim nikiem! [wymoderowano inwektywę]! Idę stąd, bo to co tu się dzieje to jaja.
Zobacz sobie na post, aktualizowany przez was, mój post, i w mój nik - wpisane słowa Szuwara!

Re: Uśmiechnij się ;-).

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Iskra prawdziwa
Iskra prawdziwa napisał/a
[...]

Ty  oszczerco zmieniasz i edytujesz posty, ja nie napisałam wcale cyt."Ależ chyba był i prawdopodobnie dokładał do pieca teksty typu: "Co z niego za przyjaciel, stanął po stronie Sylwii, a nie Twojej". Tak to przynajmniej pamietam " to są twoje słowa a podpisane moim nikiem, ja tego nie pisałam!!!!
Nie manipuluję, tylko po prostu zamiast "cytowanie" kliknąłem "edytowanie" Twojego komentarza i odpowiedziałem w Twoim wątku, przepraszam za pomyłkę.