Uśmiechnij się ;-).

Re: Uśmiechnij się ;-).

Inna mama
Dla mnie czytanie ciebie Perła, to jak urwanie się z choinki, ty się mienisz że jesteś jakaś magiczną, ale ty jesteś oderwana od rzeczywistości, tak mi kiedyś Szuwar napisał na meila nawet. Bywaj i nie czytaj mnie.

Jaką trzeba być podłą żmiją żeby ujawniać prywatną korespondencję???
Nie odpowiadaj betonie.

Re: Uśmiechnij się ;-).

da®®io
przeciez powiedzialem, ze " ana " to komarzyca  albo osa z " jadowitym żądłem "

Re: Uśmiechnij się ;-).

dziewczyna z perłami
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Iskra

Jako jedyna wnoszę jakieś elementy oderwane od rzeczywistości. Na tym polega magia albo twórczość.
Nie martw się Ana, on ci wybaczy. Co do Ilumi to czarno to widzę.

Re: Uśmiechnij się ;-).

bo to szuwar stosuje rygorystyczniejsze niz ja normy-ja jestem zwolennikiem lagodnej moderacji a on regulaminowej kasacji-
To akurat jest sprawa dyskusyjna. Ja np. wymoderowalem ostatnio inwektywę Zdegustowanej, a komentarz zostawiłem na forum, Ty natomiast przeniosłeś go do kosza (i to jeszcze do mojego kosza; nie pierwszy raz zresztą).
Ty np. próbowałeś ustawiać, użytkownika x i tworzyć mu izolatki (chociaż nie łamał regulaminu forum), a ja bylem za tym, żebyś tego nie robił. Ty byłeś za tym, żeby przecinać watki tematycznie, a ja jestem tego przeciwnikiem. Dlatego nie ma sensu się licytować, kto jest dobrym, a kto złym policjantem, to nie o to chodzi.
Na forum jest regulamin, i mamy się go trzymać.

Blokowanie wątków

PS. Dario — odnośnie do blokowania wątków — to nie blokujemy wątków na forum (jako administrator nie zgadzam się na to). Wątki blokujemy tylko i wyłącznie w koszu.

Re: Uśmiechnij się ;-).

Inna mama
Szkoda gadać, każde poświęcone jej słowo jest stratą czasu i energii.

Re: Uśmiechnij się ;-).

w takim razie, ja chce miec prawo do blokowania wlasnych wątkow na glownej i na tematach gdy uznam, ze wlał sie w nie spam a dyskusja na nim jest nie na temat

Re: Uśmiechnij się ;-).

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Iskra
Iskra napisał/a
Dla mnie czytanie ciebie Perła, to jak urwanie się z choinki, ty się mienisz że jesteś jakaś magiczną, ale ty jesteś oderwana od rzeczywistości, tak mi kiedyś Szuwar napisał na meila nawet. Bywaj i nie czytaj mnie.
A dlaczego kłamiesz? Nigdy nie rozmawiałem z Tobą o Perełce (w każdym razie nie przypominam sobie). Ja w ogóle z Tobą nie mailuje oj od jakiś 3 czy 4 lat. Ty nawet przecież na życzenia świąteczne nie odpisujesz od kilku lat, a o jakiej rozmowie Ty piszesz? A jeśli chodzi o Perełkę, to wielokrotnie ją chwaliłem w rozmowie prywatnej np. z Jolą czy Pocieszoną Nadzieją, dziewczyny mogą to potwierdzić. A Z Tobą nie rozmawiałem na priv od dobrych kilku lat i nie mam raczej zamiaru. Jeśli ktoś jest tutaj nawiedzony i oderwany od rzeczywistości, to Ty jesteś nawiedzona, a nie Perełka.

Re: Uśmiechnij się ;-).

w takim razie, ja chce miec prawo do blokowania wlasnych wątkow na glownej i na tematach gdy uznam, ze wlał sie w nie spam a dyskusja na nim jest nie na temat
No właśnie nie. Wątki blokujemy tylko w koszu.
Spam — jest niezgodny z regulaminem forum i przenosimy go do kosza (ale bez zbytniego czepialstwa i nadgorliwości).