Uśmiechnij się ;-).

Re: Uśmiechnij się ;-).

Inna mama
To nie ja blokowałam, nie prosiłam też o zablokowanie, Szuwarek wymoderował i wystarczyło, gdyby chciał, zrobiłby coś innego.
Gdzie i do kogo mam kierować pytania o te testy i blokowanie mi wysyłania? Nie zmieniłam urządzenia, nie zmieniłam przeglądarki, nie zmieniłam NIC, jednak od wczoraj zmieniło się wiele.
Jeśli to celowe działanie, to minie wystarczy tylko słowo, wprost.

Re: Uśmiechnij się ;-).

da®®io
nie podchodz do tego podejrzliwie-uwierz, ze my tutaj ani oni na tamtym forum nie mamy nic wspolnego z tymi testami robota-jesli pojawily sie jakies nowe problemy to moze spróbuj innej przeglądarki komp.- ja tez musiałem na smart pobrac wlasciwsza safari  bo opera tego testu robota nie obslugiwała, a może usuwane były jakies ciasteczka-a może zarejestruj sie tutaj bo dla logowanego pisanie jest prostsze a i funkcji ma więcej

Re: Uśmiechnij się ;-).

Inna mama
Akurat do podejrzliwych nie należę, piszę jak jest i mie podoba mi się to, zniechęca strasznie. Niczego nie będę zmieniać, dla zasady, najwyżej zostanie mi czytanie. Do czasu.

Re: Uśmiechnij się ;-).

dziewczyna z perłami
Darrio, jak ty sobie wyobrażasz to forum, bo wprowadzasz tu swoją koncepcję, która nie odnosi się do regulaminu forum, a twojej własnej oceny wątków.
"Blokowanie wątku jest profilaktycznym zabiegiem, gdy zachodzi podejrzenie zaspamowania go, z tej możliwości może także skorzystać każdy autor sensownego wątku, gdy uzna że temat się wyczerpał a jego nie interesują opinie innych..."
Tu piszą osoby dorosłe i wiedzą, co piszą. Twój rodzaj mentalności nie jest jedynym, który jest.
Np. dla mnie czytanie Any to katorga, ale nie muszę od razu jej próbować eliminować, bo być może ma swoje bratnie dusze.
Masz rację, że jesteśmy inni i nie dogadujemy się.

Re: Uśmiechnij się ;-).

dziewczyna z perłami
Ale nie dziwią mnie twoje reakcje na Iluminatusa i Drapaka.
Ze słownika Ilumi:
"nie bądź  śmieszny", "Twoje miotanie się i te szczeniackie zagrywki", "bezczelnie fałszujesz", " ordynarne i chamskie fałszerstwa", "skompromitowałeś się", "nikczemne podłości", "pogrążasz się coraz bardziej", "każdy widzi twoje kłamstwa", "głupkowate dialogi", "Jak zwykle zapomniałeś, bidulku", "Powinieneś przeprosić za to, że ich tak nikczemnie okłamałeś", "zaczynasz bredzić, nie tylko na temat",
To z jakiegoś jednego z ostatnich tematów. To jest język agresji, ale bez wulgaryzmów i zgodnie z wyznaczeniem granic przez Serenity. Czegoś takiego Serenity od ciebie oczekiwała. Wyszukanego języka agresji, byle wypowiedź nie zawierała wulgaryzmów.

Re: Uśmiechnij się ;-).

da®®io
zaczelas sie mnie czepiac, bo to szuwar stosuje rygorystyczniejsze niz ja normy-ja jestem zwolennikiem lagodnej moderacji a on regulaminowej kasacji-wszyscy podniecacie sie sie zablokowanym watkiem, a wcale nie wiecie jak było- bo ja go zablokowalem na chwile zeby odstraszyc hejtera, a to.wlasnie Marcin odciąl ten dowcip a reszte wywalil do kosza, jednak po pewnym czasie przywrocil ta odcieta tresc i ja wymoderowal a wiec nie do mnir te uwagi-prawda jest taka ze kazdy ma inne podejscie do moderacji i nigdy wszystkim sie nie dogodzi

Re: Uśmiechnij się ;-).

Iskra
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez dziewczyna z perłami
Dla mnie czytanie ciebie Perła, to jak urwanie się z choinki, ty się mienisz że jesteś jakaś magiczną, ale ty jesteś oderwana od rzeczywistości, tak mi kiedyś Szuwar napisał na meila nawet. Bywaj i nie czytaj mnie.

Re: Uśmiechnij się ;-).

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez dziewczyna z perłami
to co Serenity ode mnie wymagała??? to jej slodka tajemnica, szkoda ze tego samego nie potrafila oczekiwac od swoich pupilkow-gdyby była obiektywniejsza to by nie bylo tam takich konfliktow i mam pytanie czemu Pani sklocila sie z Serenity- latwo jest kogos pouczac krytykowac gdy to nas nie dotyczy, a gdy staje sie to nasza sprawa to wtedy inaczej do tego podchodzimy
12345678 ... 16