Uśmiechnij się ;-).

Re: Uśmiechnij się ;-).

pewnie ten problem powstał z tego powodu  ze jak zobaczylem ze przyszly trolle to go zablokowałem żeby nie ewoluował w zlym kierunku
Moze powinienes zaczekac az zaewoluuje w zlym kierunku Darrio. Odpusc troche bo zostaniesz tu sam.

Re: Uśmiechnij się ;-).

Wenus
Dario stosuje metodę "lepiej zapobiegać, niż leczyć" ;)))

Re: Uśmiechnij się ;-).

Kpt.Wojtek
I trudno.

Re: Uśmiechnij się ;-).

da®®io
punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia-zobacz ile szuwar tego badziewia wymoderował na tym wątku

Re: Uśmiechnij się ;-).

punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia-zobacz ile szuwar tego badziewia wymoderował na tym wątku
Rany, troche luzu. To jego forum, a ty chcesz sie z nim scigac w kasowaniach?

Re: Uśmiechnij się ;-).

Inna mama
Od wczoraj próbuję wysłać ten komentarz...jeśli i tym razem się nie uda; trudno. Nagle moja przegladarka NIE MA TU WSTĘPU. Ciekawe.

Czy mógłbyś, w przyszłości, nie robić tego PROFILAKTYCZNIE? Bo to tak jakby na wszelki wypadek aresztować wszystkich mężczyzn jako potencjalnych gwałcicieli tylko dlatego, że "narzędzie" mają zawsze przy sobie.

Re: Uśmiechnij się ;-).

Inna mama
Uuuu....kilkadziesiąt testów robota i już jestem :-///.

Re: Uśmiechnij się ;-).

da®®io
przeciez na test robota ja nie mam wplywu, a to czy watek jest zablokowany czy nie to widac w nagłowku przy ikonie opcje-blokowanie watku jest profilaktycznym zabiegiem gdy zachodzi podejrzenie zaspamowania go, z tej mozliwosci moze takze skorzystac kazdy autor sensownego wątku gdy uzna ze  temat się wyczerpał a jego nie interesuja opnie innych i jesli wyrazi takie zyczenie to taki watek pomozemy mu zablokowac
1234567 ... 16