Uśmiechnij się ;-).

Re: Uśmiechnij się ;-).

da®®io
uwazam  ze jednak powinnismy przedyskutowac pewne poprawki do Regulaminu Forum- bo skoro Amerykanie uwzględniają poprawki do swojej Konstytucji to nie widze powodu zeby te tutejsze ustalenia nie modyfikować

Re: Uśmiechnij się ;-).

da®®io
przenies ta nasza rozmowe do Działu Organizacyjnego-Administracyjnego bo moze byc jeszcze tego kontynuacja

Re: Uśmiechnij się ;-).

Iskra
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Inna mama
"Dla mnie czytanie ciebie Perła, to jak urwanie się z choinki, ty się mienisz że jesteś jakaś magiczną, ale ty jesteś oderwana od rzeczywistości, tak mi kiedyś Szuwar napisał na meila nawet. Bywaj i nie czytaj mnie.

Jaką trzeba być podłą żmiją żeby ujawniać prywatną korespondencję???
Nie odpowiadaj betonie."

Tak dokładnie jaką trzeba być, i jakim trzeba być podłym chamem aby ujawniać cudzą korespondencje, ja tylko odpowiadam pięknym za nadobne. Zapytaj waszego guru Szuwara, bo on pierwszy ujawnił moją korespondencję. A teraz tylko się uśmiechnę. :)

Re: Uśmiechnij się ;-).

Iskra napisał/a
[...]
A gdzie ja ujawniałem  jakąś korespondencję z Tobą? Odpowiesz? Dlaczego konfabulujesz?

Re: Uśmiechnij się ;-).

Iskra
"A dlaczego kłamiesz? Nigdy nie rozmawiałem z Tobą o Perełce (w każdym razie nie przypominam sobie). Ja w ogóle z Tobą nie mailuje oj od jakiś 3 czy 4 lat. Ty nawet przecież na życzenia świąteczne nie odpisujesz od kilku lat, a o jakiej rozmowie Ty piszesz? A jeśli chodzi o Perełkę, to wielokrotnie ją chwaliłem w rozmowie prywatnej np. z Jolą czy Pocieszoną Nadzieją, dziewczyny mogą to potwierdzić. A Z Tobą nie rozmawiałem na priv od dobrych kilku lat i nie mam raczej zamiaru. Jeśli ktoś jest tutaj nawiedzony i oderwany od rzeczywistości, to Ty jesteś nawiedzona, a nie Perełka."

Nic nie kłamię Szuwar, tylko odpowiadam pięknym za nadobne. Nie rozmawiamy ze sobą od dnia kiedy stwierdziłam że jesteś nielojalnym przyjacielem, i skasowałam email aby nie mieć kontaktu z tobą. Na krótko przed tym, jak jeszcze miałam swoje forum,  jak do mnie pisałeś o Perle, było to coś w przedmiocie moderacji o Wojtku, i sam powiedziałeś że Perła  przesadza, i pisze jakoś oderwanie, już nie pamiętam  z czym bo ja nie przetrzymuję korespondencji, a ty tak, to sobie poczytaj i znajdź ten email. Nieważne, niech Perła nie poniża mnie w oczach innych, bo może się dowiedzieć przy okazji wiele o sobie i z kim się zadaje.
Żegnam.

Re: Uśmiechnij się ;-).

Iskra
"A gdzie ja ujawniałem  jakąś korespondencję z Tobą? Odpowiesz? Dlaczego konfabulujesz?"

[wymoderowano inwektywy] ci daje we znaki. Ja wiem gdzie i kiedy i ty też wiesz. Tylko moja empatia i inteligencja pozwoliła mi wyjść z tego cało.

Re: Uśmiechnij się ;-).

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Inna mama
Inna mama napisał/a
Od wczoraj próbuję wysłać ten komentarz...jeśli i tym razem się nie uda; trudno. Nagle moja przegladarka NIE MA TU WSTĘPU. Ciekawe.

Czy mógłbyś, w przyszłości, nie robić tego PROFILAKTYCZNIE? Bo to tak jakby na wszelki wypadek aresztować wszystkich mężczyzn jako potencjalnych gwałcicieli tylko dlatego, że "narzędzie" mają zawsze przy sobie.
Właśnie testowo się wylogowałem i u mnie "test robota" działa bezproblemowo (sprawdzałam na przeglądarce Gogole Chrome). Tak, jak Dario wspomniał wyżej, moderatorzy forum nie mają na ten test żadnego wpływu.

Czy probowałaś na przeglądarce Google Chrome? Ten test to zabezpieczenie przed botami rozsyłającymi masowo spam na forach. Gdyby go nie było, to różne boty reklamowe miałyby łatwiejszy dostęp na forum. Ludzie zajmujący się masowym rozsyłaniem spamu wymyślają coraz bardziej doskonałe boty, a programiści tworzący np. fora czy też programiści z Google itp. starają się dawać temu opór poprzez wymyślanie systemów antybotowych. Niestety administrator forum Nabble nie może wyłączyć tego zabezpieczenia (nie ma takiej opcji).

Najlepszym rozwiązaniem jest zarejestrowanie się na forum. Zajmuje to 5 minut (i problem znika). Przecież na potrzeby rozmów forumowych można sobie stworzyć oddzielny adres e-mail (jeśli ktoś obawia się spamu czy czegoś innego). Administrator Nabble nie widzi IP użytkowników (widzi tylko adres E-mail zarejestrowanych użytkowników).

Re: Uśmiechnij się ;-).

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Iskra
oso, jaka ty jestes intrygantka-przemycilas jedno sformulowanie urazajace Perelkę ktorym probujesz znow mieszac Marcinowi a teraz udajesz niewiniatko-rozmowa z toba to bezproduktywne dywagacje " taniec na wulkanie " nalezysz do typu trudnych, zaczepnych i meczacych kobiet-i na takie mowi sie " sekutnice "
1 ... 45678910 ... 16