Uśmiechnij się ;-).

Re: Uśmiechnij się ;-).

Gdzie ja Ana ujawniałem  jakąś korespondencję z Tobą? Odpowiesz? Żądam wyjaśnień albo przeprosin!

Re: Uśmiechnij się ;-).

da®®io
Marcin, musisz teraz na Atlantydzie wyjasnic te swoja pomylkę z nickiem bo to " gumowe ucho " przenioslo nasze dyskusje na tamto forum i robi tam nam ferment, a chetnych do mącenia jest tam wielu

Re: Uśmiechnij się ;-).

Inna mama
Dario, nie trzeba w takich przypadkach przenosić i dzielić wątków (nikt tego nie lubi).
Wystarczy po prostu założyć podobny temat w dziale administracyjnym.

Dziękuję za wyjaśnienia. Dziękuję również za jasne stanowisko w sprawie co może, a czego nie może robić Darek.

Re: Uśmiechnij się ;-).

Marcin, musisz teraz na Atlantydzie wyjasnic te swoja pomylkę z nickiem bo to " gumowe ucho " przenioslo nasze dyskusje na tamto forum i robi tam nam ferment, a chetnych do mącenia jest tam wielu
Dario, nie mam czasu wyjaśniać każdego wątku, w którym wymieniono mój nick nadaremnie...

Może wato też zastanowić się, czy nie jest słuszne powiedzenie: "Nie ważne co gadają, ważne, żeby w ogóle o nas gadali"

Re: Uśmiechnij się ;-).

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Inna mama
jest regulamin ktory nie przewidzial pewnych innych sytuacji i dlatego powinna byc klauzula o jego demokratycznym poprawianiu, a co do wątków własnych moje stanowisko jest niezmienne-chce miec nad nimi calkowita kontrolę-oczywiscie mówie o tresciach dla mnie waznych, a nie o jakimś ble, ble:)

Re: Uśmiechnij się ;-).

[...]
Pomysły odnośnie do poprawek w regulaminie można zgłaszać w dziale administracyjnym lub bezpośrednio w wątku z regulaminem.

Uważam, że pomysł z blokowaniem wątków jest bezsensowny, ponieważ jesteśmy na forum dyskusyjnym, a nie w muzeum z eksponatami do oglądania czy czytania. Jeśli ktoś będzie chciał odpowiedzieć na jakiś stary wątek (zgodnie z zasadami forum), to niby dlaczego mu tego zabraniać? Jak na razie wątki blokujemy tylko w koszu

Re: Uśmiechnij się ;-).

poniewaz nie, ma tutaj wielkiego ruchu to te nasze dyskusje sa raczej akademickie, ale gdyby tutaj bylby wiekszy mlyn to potrzebne by były dodatkowe narzedzia i elastyczniejsze metody

Re: Uśmiechnij się ;-).

A ja to bym czasem i w koszu coś skrobnęła bo lubię "trudne" dzieci, nawet jak już są całkiem duże ;)
1 ... 78910111213 ... 16