Uśmiechnij się ;-).

Re: Uśmiechnij się ;-).

Iskra napisał/a
Nic nie kłamię Szuwar, tylko odpowiadam pięknym za nadobne. Nie rozmawiamy ze sobą od dnia kiedy stwierdziłam że jesteś nielojalnym przyjacielem, i skasowałam email aby nie mieć kontaktu z tobą. Na krótko przed tym, jak jeszcze miałam swoje forum,  jak do mnie pisałeś o Perle, było to coś w przedmiocie moderacji o Wojtku, i sam powiedziałeś że Perła  przesadza, i pisze jakoś oderwanie, już nie pamiętam  z czym bo ja nie przetrzymuję korespondencji, a ty tak, to sobie poczytaj i znajdź ten email. Nieważne, niech Perła nie poniża mnie w oczach innych, bo może się dowiedzieć przy okazji wiele o sobie i z kim się zadaje.
Żegnam.
Raczej skasowałaś maile, gdy Illuminatus się pojawił na forum, taki lojalny przyjaciel z Ciebie.
A wtedy podczas Twojego słynnego konfliktu z Sylwią o "Clowna", to też Illuminatus Cię podpuszczał i buntował przeciwko mnie. Ale jestem mu wdzięczny, ponieważ dzięki niemu mogłem się przekonać, jaka jesteś.

PS. A swoje forum też pewnie skasowałaś pod wpływem Illumitausa. Pamiętam, że napisałaś na forum Sylwii, że skasowałaś swoje forum, bo jakiś kolega z PiS-u Ci tak poradził. Czy ten kolega to nie przypadkiem Illuminatus? (fajnych masz doradców)

PS. Gdzie, ja zdradziłem / ujawniałem korespondencję z Tobą? Odpowiesz, czy rzucasz tylko słowa na wiatr?

PS. Nie przypominam siebie, żebym pisał coś negatywnego o Perełce. Bardzo ją lubię i szanuje, więc nic złego bym o niej nie napisał.

Re: Uśmiechnij się ;-).

Iskra
Ja mówię prawdę i zawsze postępuję słusznie, i jestem zbyt dobra dla innych, i  nawet potrafię wybaczyć potknięcia, ale do 2 razy sztuka. Potem, odwracam się na pięcie i postępuję tak jak ze mną postąpiono. Wszystko trzymam w tajemnicy, ale jeżeli ktoś pierwszy ujawnia moją, to nie ma zmiłuj się.

A teraz do ciebie: ty jestem [wymoderowano inwektywy] uważającym że kobiety to są tylko do garów - tak ograniczonym i przytrzymanym, kompletnie nie otwartym na ludzi że już sam Administrator ma ciebie dość. Ja wolę być sekutnicą, ale szczerą, mądrą i otwartą na ludzi, ty za to masz tak ograniczone horyzonty myślowe, że brak na to słów, masz braki, nie posiadasz żadnych zamierzeń, większych perspektyw, masz mały zakres wiedzy. Zwykła chęć zmiany, otwarcie się na ludzi, aby nie wszystko było pod ciebie i po twojej chorej myśli, uczenie się na błędach, - tobie nic nie daje, bo ty jesteś ograniczony i stoisz w miejscu. I stój dalej !

Re: Uśmiechnij się ;-).

Iskra
"Wtedy o klaunie, nawet na forum go nie było, ale wymyślasz ale to nic nowego. "

Szuw: Ależ chyba był i prawdopodobnie dokładał do pieca teksty typu: "Co z niego za przyjaciel, stanął po stronie Sylwii, a nie Twojej". Tak to przynajmniej pamietam

Edit: Przepraszam, zamiast cytowania kliknąłem "edytowanie" Twojego komentarza i odpowiedziałem w Twoim wątku, przepraszam za pomyłkę.

Re: Uśmiechnij się ;-).

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Iskra
idz kobiecino do wiejskiego parafialnego przedszkola uczyc dzieci i nie prowokuj w miarę ulożonych obcych mężczyzn

Re: Uśmiechnij się ;-).

[...]
Jaka Ty jesteś dobra dla innych, skoro właśnie dopuściłaś się oszczerstwa i twierdzisz, że niby ja zdradzałem jakąś prywatną korespondencję z Tobą? Oszczerstwo to krzywdzenie innych, a nie dobro.

Gdzie, ja zdradziłem / ujawniałem korespondencję z Tobą? Odpowiesz, czy rzucasz tylko słowa na wiatr?

A jeśli napisałem, że "Prerełka też przesadza", to prawdopodobnie chodziło o konflikt Perełki i Joli z "Motylkiem", na Twoim forum (był to chyba jedyny mail w ciągu kilku ostatnich lat, który ze sobą wymieniliśmy).
Prosiłem Cię w tym mailu o niekasowanie swojego forum. Ale na pewno nie było to nic złośliwego czy negatywnego w stosunku do Perełki. Złośliwe, negatywne i złe jest Twoje zdradzanie prywatnej korespondencji, żeby się zemścić na Perełce, tylko za to, że ją lubię.

Re: Uśmiechnij się ;-).

Iskra
Ty jesteś ułożony???? buchacha, dobre. Tak się składa że to ty tutaj coś do mnie masz i wchodzisz w wątki i posty nie kierowane do ciebie - więc nie wchodź w nie, a nie będę musiała ci pisać prawdy o tobie, Zegnam.

Re: Uśmiechnij się ;-).

Gdzie, ja zdradziłem / ujawniałem korespondencję z Tobą? Odpowiesz, czy rzucasz tylko słowa na wiatr?

Re: Uśmiechnij się ;-).

i donieś Serenity-2 że ulitowlem się nad nią że wyladowała w koedykacyjnym koszu i widzac jej o tym rozpaczliwy watek ze screenami podobno bezprawnymi:))) utworzyłem jej osobny kącik:) w koszu-narobiła mi roboty ale...niech ma exclusive
1 ... 567891011 ... 16