Uśmiechnij się ;-).

Re: Uśmiechnij się ;-).

Inna mama
A ja to bym czasem i w koszu coś skrobnęła bo lubię "trudne" dzieci, nawet jak już są całkiem duże ;)

Mam podobnie  ;-), też lubię.

Re: Uśmiechnij się ;-).

Wenus
:-)

Re: Uśmiechnij się ;-).

dziewczyna z perłami
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Iskra
Nie napisałam nic złego, a odwzajemniłam.
"...a tam na forum Szuwara to katorga a dopóki tam jest darek to masakra" -wypowiedź "Iskry" w wątku przez nią założonym na temat "Ot zagadka rozwiązana, dlaczego Ilum i Drapak odeszli" na forum Nowa Atlantyda. Zagadkę tę rozwiązać pomógł jej "literaturoznawca" swoją analizą porównawczą - odejście chłopaków a bohaterskie wysadzenie się w twierdzy Kamieniec Podolski Wołodyjowskiego i Ketlinga w filmie w "Pan Wołodyjowski".

,,

Re: Uśmiechnij się ;-).

,,

Re: Uśmiechnij się ;-).

dziewczyna z perłami
To dlaczego masz do mnie pretensje, że katorgą jest zajmowanie się tobą?
Zapytaj "Literaturoznawcę" on ci to porównawczo wyłoży.
,,

Re: Uśmiechnij się ;-).

,,

Re: Uśmiechnij się ;-).

dziewczyna z perłami
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez ,,
Iluminatus i Drapak to dorośli mężczyźni i skoro podjęli taką decyzję musieli mieć powód. To nie jakieś rozkapryszone dzieci, które się obrażają, zabierają zabawki i wychodzą z piaskownicy.
,,

Re: Uśmiechnij się ;-).

,,