Uśmiechnij się ;-).

Re: Uśmiechnij się ;-).

Ryo2
Jola napisał/a
Mężczyznom to jednak jedno w głowie. ...felgi ha ha😁
Bo tylko o nich myslę na widok urodziwej  pani :D

Profesor filozofii pyta studenta:
 - Jak pan myśli, co jest w dzisiejszych czasach większym problemem: niewiedza czy obojętność?
 - Nie wiem. Nie obchodzi mnie to.

Re: Uśmiechnij się ;-).

Jola
Ryo2 napisał/a
Profesor filozofii pyta studenta:
 - Jak pan myśli, co jest w dzisiejszych czasach większym problemem: niewiedza czy obojętność?
 - Nie wiem. Nie obchodzi mnie to.

I pewnie zaliczył 🙄

Re: Uśmiechnij się ;-).

Spotyka blondyn blondynkę.
- Ale pani dziś czarownicująco wygląda! - wita ją.
- Czyżby to był kompleks? - płoni się ona.
- Ależ nie. Chciałem pani zaimpregnować!

😀

Re: Uśmiechnij się ;-).

katecheta
Św. Piotr pyta Boga: "Panie, przy bramie stoją lewacy, wpuścić ich?"
Na co Bóg: "powiedz im, że mnie nie ma" :D

Re: Uśmiechnij się ;-).

Jola
katecheta napisał/a
Św. Piotr pyta Boga: "Panie, przy bramie stoją lewacy, wpuścić ich?"
Na co Bóg: "powiedz im, że mnie nie ma" :D

Eeee tam, słyszałam i było o prawakach! :)

- Panie prezesie, czy w waszej partii funkcjonuje wymiana opinii?
- Oczywiście. Na przykład wczoraj przyszła do mnie pani premier ze swoją opinią, a wyszła z moją.

🙄

Re: Uśmiechnij się ;-).

katecheta
To był kawał o Słońcu Peru i tej co przekopała Smoleńsk na metr wgłąb:).
A propos:

Dziadek pokazuje małemu Donaldowi album z lat młodości.
- Popatrz, Doniu, tutaj byłem w wojsku.
Donald pyta - a kim jest ten pan z wąsami?
- To był bardzo, ale to bardzo zły człowiek, wnusiu.
- A dlaczego dziadziu trzymasz wyprostowaną prawą rękę w jego kierunku?
Na to dziadek - Krzyczę do niego: "Hejże hola! Zatrzymaj się bardzo zły człowieku!"

Re: Uśmiechnij się ;-).

Jola
katecheta napisał/a
[...]

Oj tam, wtedy miał rękę w gipsie, nie mógł inaczej 🙄

W Polsce 45% ludzi chodzi na wybory.
Kiedy znowu nie będzie wam się chciało iść na głosowanie, pamiętajcie, że w Gambii frekwencja wynosi 65%, a 60% mieszkańców to analfabeci.

Re: Uśmiechnij się ;-).

Jola
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez katecheta
"W czasie "oblężenia" sejmu Marszałek zszedł do sejmowych piwnic. Po ciemku zobaczył parę jadowicie świecących oczu.
- Szczur... - wyszeptał z obrzydzeniem.
- Sam jesteś szczur! - krzyknął obrażony prezes."

😇
1 ... 1213141516