Uśmiechnij się ;-).

Re: Uśmiechnij się ;-).

da®®io
to takie podobne jak z tym  ( nie ) toperzem:)

Re: Uśmiechnij się ;-).

Inna mama
I z dźwiedziem też :-).

Re: Uśmiechnij się ;-).

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Inna mama
Jak to TEN? nic mi o tym nie wiadomo.

Re: Uśmiechnij się ;-).

Inna mama
Bo tylko ktoś i ja byliśmy wtedy na mszy.
Póki co nie ma o czym mówić, raz nie zawsze.

Re: Uśmiechnij się ;-).

Wenus
Może jakiś ministrant chciał zrobić psikusa ;)))

Re: Uśmiechnij się ;-).

Inna mama
:-DDD albo proboszcza się żarty chwyciły ;-).
Miłego wieczoru.

Re: Uśmiechnij się ;-).

da®®io
pewnie ten problem powstał z tego powodu  ze jak zobaczylem ze przyszly trolle to go zablokowałem żeby nie ewoluował w zlym kierunku

Re: Uśmiechnij się ;-).

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Inna mama
:DDD
Miłego, wzajemnie :)
123456 ... 16