Uśmiechnij się ;-).

Re: Uśmiechnij się ;-).

Wenus
:DDD Ja też znam taki z serii dowcipów "językowych" - o biedronce.

Re: Uśmiechnij się ;-).

Inna mama
Opowiadać trzeba, a nie tylko serie podawać  ;-).

Re: Uśmiechnij się ;-).

Inna mama
W temacie opowiadania...ktoś mi opowiadał, że chciał tu komuś odpowiedzieć, ale okazało się, że nie może bo podobno trzeba było się zalogować. Słyszał ktoś czy to tylko plotki  ;-D?

Re: Uśmiechnij się ;-).

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Inna mama
Opowiadanie nie będzie długie:

Mama z synkiem spacerują po parku i oglądają przyrodę. Mama w trawie coś spostrzegła i mówi:
-Zobacz synku, żuczek je biedronkę.
Na to zdziwiony chłopczyk:
- Mamuś, a co to jest "dronka" ???

Re: Uśmiechnij się ;-).

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Inna mama
Słyszałaś, że dzwonią ale to nie ten kościół ;)) To na Forum Atlantyda trzeba się zalogować, ale to też nie zawsze tylko czasami.

Re: Uśmiechnij się ;-).

Inna mama
:-))) ten znam, myślałam, że będzie bardzo niegrzeczny i dlatego napisałaś tylko serię  ;-).

Re: Uśmiechnij się ;-).

Wenus
Bo to stare jest jak świat, dlatego nie pisałam bo myślałam, że skojarzysz ten dowcip :)

Re: Uśmiechnij się ;-).

Inna mama
Słyszałaś, że dzwonią ale to nie ten kościół ;)) To na Forum Atlantyda trzeba się zalogować, ale to też nie zawsze tylko czasami.

To był TEN kościół. I oby tylko ten raz.
12345 ... 16