Uśmiechnij się ;-).

Inna mama
Był sobie pewien listonosz, który właśnie odchodził na emeryturę. A że przez całe długie lata pracy obsługiwał jeden i ten sam rejon, znał się doskonale z ludźmi tam mieszkającymi. Ci w podzięce za długoletnią pracę postanowili, iż każdy z nich przygotuje jakiś prezent dla listonosza.
Nastał ostatni dzień pracy.
Listonosz wchodzi do pierwszego mieszkania, a tam czeka na niego ulubione ciasto.
Wchodzi do drugiego mieszkania i częstują go jego ulubioną wódką.
Puka do trzeciego mieszkania, patrzy, a drzwi otwiera mu rozebrana piękna kobieta. Listonosz speszył się, ale ta zaprasza go do środka. Zaciąga go do łóżka i uprawiają najlepszy sex w jego życiu. Później zaprasza go do kuchni i serwuje mu wykwinty obiad, podaje mu kawę, a pod filiżankę włożony banknot 10 zł.
Zdziwiony listonosz patrzy na dychę, na kobietę potem znowu na dychę i nie może zrozumieć o co chodzi.
W końcu zdziwiony pyta:
- Wie Pani, ten sex jestem w stanie zrozumieć, ten obiad również, ale tej dychy nie bardzo...
Na co ona mu odpowiada:
- No bo wie Pan, wczoraj wieczorem siedzimy sobie z mężem w domu i tak myślimy, myślimy co by tu panu za prezent na odejście z pracy przygotować i w końcu mąż powiedział:
- Pierdol go-daj mu dychę.
Ale obiad to tak sama od siebie przygotowałam.

Re: Uśmiechnij się ;-).

regulaminowy paragraf
Ten post był aktualizowany .
[Notka moderatora: punkt 2.6.  Krytykowanie i podważanie decyzji moderatora na forum ogólnym]

Re: Uśmiechnij się ;-).

Inna mama
Eee...jestem dobrej myśli  ;-), jeśli się nie uśmiechnie, to może chociaż potraktuje wątek jako edukacyjny, rozpoczynający dyskusję pt "Uważaj na słowa, czyli czego nie wolno mówić przy żonie i dlaczego?" ;-).
Jeśli okaże się, że to Ty masz rację, odwołam się do sądów, trybunałów, a jak i to nie pomoże, jest jeszcze jedna instytucja, dwunożna, na sąsiednim forum... :-D.

Re: Uśmiechnij się ;-).

odpowiadam
Ten post był aktualizowany .
[Notka moderatora: punkt 2.6.  Krytykowanie i podważanie decyzji moderatora na forum ogólnym]

Re: Uśmiechnij się ;-).

Inna mama
To też jakiś powód  ;-).

Re: Uśmiechnij się ;-).

odpowiadam
Ten post był aktualizowany .
[Notka moderatora: punkt 2.6.  Krytykowanie i podważanie decyzji moderatora na forum ogólnym]
[Notka moderatora: punkt 2.1. Obrażanie, poniżanie (inwektywy)]

Re: Uśmiechnij się ;-).

Inna mama
Czy te... określenia są niezbędne? Myślę, że nie. Myślę też, że teraz to już napewno któreś z nas poleci w dół, nie lubię tego, to niszczy takie miejsca. Przecież nie wszyscy musimy się lubić, możemy posługiwać się uszczypliwościami, złośliwości, ale bez tych "określeń ", ja nawet jestem za przekleństwami gdy trzeba, ale niie w celu obrażenia rozmówcy.

Re: Uśmiechnij się ;-).

odpowiadam
Ten post był aktualizowany .
[Notka moderatora: punkt 2.6.  Krytykowanie i podważanie decyzji moderatora na forum ogólnym]
1234 ... 16