UWAGA - zielona lampka na forum - co ona oznacza?

Re: UWAGA - zielona lampka na forum - co ona oznacza?

Honey
szuw napisał/a

Hej, wysłałem Ci zapomniany adres e-mail na adres, który masz podany na swoim blogu
Własnie zajrzałam i popróbowałam i udało się puzle dopasować :)
Przy okazji widzę,że  Honey wskoczyła wszędzie tam gdzie była Kropelka,co było zaskoczeniem-w sumie dobrze Jam Jest Jedno :)
///////////////////////////////

Re: UWAGA - zielona lampka na forum - co ona oznacza?

Dyktator , dyktator, tak wszystko ma wygladac tak ma byc. Pisalem , na innym forum , ze z tego nic nie bedzie. Brak normalnej osoby prowadzacej, za bardzo tu ktos rozkazuje wszystkim , kto by tu chcial byc , jeszcze chlop prowadzacy wszystko. Forum umrze smiercia naturalna jak inne, nie macie ciekawej duszy , ale to nie wasza Bez serc itd

Re: UWAGA - zielona lampka na forum - co ona oznacza?

X napisał/a
[...]
Co w tym poście jest takiego dyktatorskiego? Próba dowcipnego (według mnie) wytłumaczenia "co oznacza zielona lampka?" To ma być takie dyktatorskie? Ten post był odpowiedzią na często zadawane w tamtym czasie przez forumowiczów pytania: "do czego służy ta zielona lampka na forum"? Forum być może umrze, a może nie umrze i co z tego? To nie jest jakaś sprawa życia i śmierci, to tylko forum Nabble. A Twoja dusza jest taka "piękna", jesteś tak "normalnym" forumowiczem i wnosisz tyle "wspaniałości" swoją osobą na każde forum, że aż boisz podpisać się rozpoznawalnym nickiem, czyli ogólnie tragedia.

PS. Forum założyłem początkowo po to, żeby mieć gdzie wrzucać posty, które "ktoś" notorycznie kasował mi na Onecie. Teraz trzymam je właściwie dla kilku znajomych, którzy mnie prosili o ponowne włączenie. Mnie forum nie jest do niczego potrzebne. Na forumowe pisanie nie mam czasu i już dawno znudziła mi się taka forma internetowej rozrywki, użeranie się z jakimiś trollami czy anonimowymi nickami. Z tego forum nie czerpię również żadnych profitów i tak dalej. Robię to, charytatywnie, więc jak najbardziej mam prawo ustalić takie warunki, które mi najbardziej odpowiadają i są dla mnie wygodne: np., nietolerowanie chamstwa, inwektyw, wulgaryzmów czy napastliwych troll-komentarzy. To jest takie dyktatorskie?

PS. Nie mam, również ambicji i nigdy nie miałem, żeby wespół z forum Nabble podobijać świat internetu i czynić cuda, aby forum tętniło życiem. To forum dla kilku znajomych i w takiej roli jak najbardziej się sprawdza, bez względu na to, czy się to Tobie podoba, czy też nie :)

PS. Na forum będę pisał wtedy, kiedy będę miał czas i ochotę, pewnie podobnie jak i pozostali znajomi — bez żadnej presji, że forum musi tętnić życiem i że moje komentarze muszą być fajne i oryginalne :)

Re: UWAGA - zielona lampka na forum - co ona oznacza?

da®®io
kiedyś usłyszałem takie stwierdzenie, że ludzi piszacych w necie nie jest tak dużo bo mało kto ma na to czas, ale nicków i podpisów jest bez liku i niemal każdy jest wielonickiem  ps. pocztę odebrałem

Re: UWAGA - zielona lampka na forum - co ona oznacza?

potwierdzam
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez X
Tu jest lewackie forum więc dyktatura jak u Czerwonych Khmerów.

Re: UWAGA - zielona lampka na forum - co ona oznacza?

potwierdzam napisał/a
Tu jest lewackie forum więc dyktatura jak u Czerwonych Khmerów.

Re: UWAGA - zielona lampka na forum - co ona oznacza?

 ps. pocztę odebrałem
ok, dzięki Dario za info

Re: UWAGA - zielona lampka na forum - co ona oznacza?

Natalia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez X
Rozumiem, że kobieta jest dla ciebie wyznacznikiem władzy( prowadzącą), więc będziesz walczyć, bo tutaj facet jest administratorem.
Dalej...nie wiem, co pisałeś na innym forum...ale zapewne kobieta nim kieruje
1234