UWAGA - zielona lampka na forum - co ona oznacza?

Re: UWAGA - zielona lampka na forum - co ona oznacza?

Natalia
To forum ma wartość w tym, że odchodzi od onetowskiego/ marsowego pomysłu i stylu komentarzy. Wyszliśmy z tamtego czasu i klimatu, bo wiemy, jaki jest i do czego prowadzi. Niektórzy to ciągną, ale to forum już nie.  Dla mnie jest to jest miejsce kontaktu ze sobą.

Re: UWAGA - zielona lampka na forum - co ona oznacza?

Helcia
hahaha

Re: UWAGA - zielona lampka na forum - co ona oznacza?

Helcia
hahaha

Re: UWAGA - zielona lampka na forum - co ona oznacza?

da®®io
powitanie:) czy Helcia to Ana?

Re: UWAGA - zielona lampka na forum - co ona oznacza?

dziewczyna z perłami
To alchemiczna Hela

Re: UWAGA - zielona lampka na forum - co ona oznacza?

Helcia
Ten post był aktualizowany .
Nie jestem Anią ani inna osbą z tego forum
1234