UWAGA - zielona lampka na forum - co ona oznacza?

Re: UWAGA - zielona lampka na forum - co ona oznacza?

Honey
No proszę,widzę, że byłam inspiracją do stworzenia wątku który teraz przez informacje w nim zawarte jest z jednej strony objawieniem a z drugiej skaraniem bo mogę się od Ciebie dowiedzieć jaki adres podałam przy rejestracji i już nie podglądać kto aktualnie jest do "złapania" w danej chwili na słówko ;)

ps.Szuwarku jak mi podasz mojego meila to jest szansa,że i hasło dopasuję :)
///////////////////////////////

Re: UWAGA - zielona lampka na forum - co ona oznacza?

sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kawusia
Takie zielone światło :) A jak wydmucham promile to zakaz wstępu? :) I jeszcze jedna kwestia - gdzie będzie weryfikacja trzeźwości? Mam dmuchać w myszkę? Idę po browara zobaczymy jak sytuacja się rozwinie :)

Re: UWAGA - zielona lampka na forum - co ona oznacza?

Honey
I jak tam Sputniku,dmuchałeś w myszkę? ;)
///////////////////////////////

Re: UWAGA - zielona lampka na forum - co ona oznacza?

sputnik
Dmuchałem :) Same dobre wspomnienia :)

Re: UWAGA - zielona lampka na forum - co ona oznacza?

Honey
:)
///////////////////////////////

Re: UWAGA - zielona lampka na forum - co ona oznacza?

sputnik
A co to? Insomnia jak u mnie? :/

Re: UWAGA - zielona lampka na forum - co ona oznacza?

Kawusia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez sputnik

sputnik napisał/a
Dmuchałem :) Same dobre wspomnienia :)

Re: UWAGA - zielona lampka na forum - co ona oznacza?

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Honey
Kropelka napisał/a
[...]

Hej, wysłałem Ci zapomniany adres e-mail na adres, który masz podany na swoim blogu