Proszę Administrację o wymoderowanie postów obrażających mnie i forum "Nowa Atlantyda"

Proszę Administrację o wymoderowanie postów obrażających mnie i forum "Nowa Atlantyda"

Serenity
Przykłady:
Lwiczka napisał/a
Sluchajcie,wam naprawde odbilo????? chcecie kjeszcze cos tam pisac??? dajmy im swiety spokoj. To forum daje poczatek faszyzmowi w Polsce,bo skupia ludzi gotowych zabic za to kim sa inni.  A jednak was kreci ta ich pokrecona psychika. Weszlam tam rok temu bo mnie michalina zachecila linkiem do strony ...ale ....jak sie pojawilam..nikt nie szalal z zachwytu:))) chodzilo o jakiekolwiek nabijanie postow,a teraz ten cyrk z Imili i Ami,,,do nabijania postow. No naprawde...Perelko moj szacun za twa postawe.  Chlopaki lubia porozrabiac. jak chca to niech tam sie bija,trudno. zeby nie bylo,ja tez jestem winna,ze tam sie pojawiam....Mysle,ze juz niedlugo..
Z tego wątku:
http://multi-forum.46349.x6.nabble.com/ja-nie-w-tym-temacie-wi-c-w-tym-miejscu-przecinam-w-tek-td12498.html
da®®io napisał/a
prawda jest taka, ze czekała Pani na pretekst-wykonała Pani to co od dawna zamierzała-usunęła Pani moje wpisy aby nie kłuły w oczy i nie były dla Pani wladzy zagrożeniem-proszę wkleic to co wywalila Pani z kosza bo to byl powód gdzie domagałem się stanowiska wobec illuminatusa - proszę powiedziec czemu trzyma Pani to prowokacyjne buractwo pod parasolem? czemu ulega Pani drapakowi? Pani jest NIEOBIEKTYWNA, FAŁSZYWA MANIPULANTKA

Z tego wątku:

http://multi-forum.46349.x6.nabble.com/Panie-Szuwarku-td11959i36.html

Jest tego dużo więcej, nie tylko postów, ale również wątków zatytułowanych w sposób, który obraża mnie i forum "Nowa Atlantyda". Gdy znajdę trochę czasu, to postaram się przytoczyć więcej takich postów.
Przykładem może być również tytuł wątku p.darrio:

"Lubię Michalinę, ale się dziwię co Ona robi w tym Atlantydowym gnieździe jadowitych szerszeni?"

Dodatkowo proszę o poprawienie błędu z tagiem "Atlantydy", bądź usunięciu go.
Forum Nabble * Nowa Atlandyda * Magia-Onet * Tulipan

Re: Proszę Administrację o wymoderowanie postów obrażających mnie i forum "Nowa Atlantyda"

Serenity napisał/a
[...]

Na forum kasujemy lub moderujemy (po zgłoszeniu) komentarze, które są wulgaryzmami lub inwektywami, odnoszącymi się personalnie do osoby — uczestnika dyskusji. np. wyzwanie od bydlaków, łajdaków.

Więc inwektywy i wulgaryzmy odnoszące się personalnie do osoby mogę jak najbardziej skasować (prosze je wskazywać), Natomiast opinie ogólne na temat publicznego forum nie — ponieważ to nie są personalne ataki. To tak jakby właściciel sklepu internetowego żądał skasowania w internecie negatywnych komentarzy na temat sklepu (no, chyba że to są  komentarze  wyjątkowo chamskie, wulgarne lub kłamliwe). Tutaj są one raczej subiektywną ocena kilku użytkowników.  Na Waszym forum też pojawiają się negatywne komentarze na temat tutejszego forum — to przecież normalne, nigdy wszyscy nie będą zadowoleni.
Serenity napisał/a
Dodatkowo proszę o poprawienie błędu z tagiem "Atlantydy", bądź usunięciu go.
Forum Nabble * Nowa Atlandyda * Magia-Onet * Tulipan
Ale jakiego błędu z tagiem "Atlantyda"'? Przecież ten link (na dole strony) otwiera się prawidłowo i jest darmową reklamą Waszego forum? Wrzuciłem go po koleżeńsku, żebyście mieli więcej wyświetleń...

Re: Proszę Administrację o wymoderowanie postów obrażających mnie i forum "Nowa Atlantyda"

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Serenity
to jest hipokryzja i zakłamanie- proszę najpierw oczyscic to prowokacyjne bagno u siebie-to Pani zaniechania i strach przed tamtejszymi uzytkownikami prowadzi do eskalacji tych konfliktów-Pani nie rozeznaje się czym jest gloszenie poglądów a prowokcyjne ataki personalne-ostrzegam Panią przed lotharem, illuminatusem i Abydowiosny wpędzi się Pani w kłopoty-Cieszę się że oderwałem się od tych toksycznych klimatów do jakich doprowadziła Pani na tym swoim szowinistyczno-zamordystycznym forum-Pani pupilki zaczynaja robic takie samo bagno na innych forach-Wczoraj poczytalem sobie dawne rozmowy ryo z illumem o Breyviku i to jest skanal co ten niebezpieczny czlowiek wypisuje-takie teksty jakie glosi illum jest niedopuszczalne-Pani prowadzenie tego forum zasluguje na slowa krytyki

Re: Proszę Administrację o wymoderowanie postów obrażających mnie i forum "Nowa Atlantyda"

da®®io
kiedyś " Korbaszewski " zapytał jaka jest idea Atlantydy, więc ja odpowiem " SZERZENIE CIEMNOGRODU ZABOBONU I KONSERWY bylem Pani sprzymierzeńcem, ale nie o takim forum myslałem gdy po zaproszeniu Wenus pojawilem się u Pani-Proszę się nad tym zastanowić czy takie forum chciala Pani mieć-Proszę porównac moją ofertę tematyczna z ta jaka nsrzucil Pani lothar -te jego 12000 wpisów to w polowie smieci-prosze się zastanowić czemu tylu.uzytkownikow opuscilo Pani wyspę-Prosze zmienic swoje podejscie do ludzi majacych inne poglądy od Pani-Pani polityka parasola zrobiła wiele zlego na Pani forum- bez odbioru

Re: Proszę Administrację o wymoderowanie postów obrażających mnie i forum "Nowa Atlantyda"

Serenity
W pierwszym przykładzie chodziło o te słowa:
"To forum daje poczatek faszyzmowi w Polsce,bo skupia ludzi gotowych zabic za to kim sa inni. "
oraz:
"chodzilo o jakiekolwiek nabijanie postow,a teraz ten cyrk z Imili i Ami,,,do nabijania postow."

W drugim:

proszę powiedziec czemu trzyma Pani to prowokacyjne buractwo pod parasolem? czemu ulega Pani drapakowi? Pani jest NIEOBIEKTYWNA, FAŁSZYWA MANIPULANTKA

Jeśli uważasz, że to subiektywna opinia, to nie mam już nic do dodania. Może jedynie to, że bardzo chętnie wezmę z Ciebie przykład i każdą "subiektywną" opinię użytkowników na "Atlantydzie"na temat Twojego forum oraz Twojej osoby ( z wyjątkiem wulgaryzmów) będę traktowała podobnie.

Co do odnośnika do forum "Atlantydy", to chodziło o zwykły błąd "Atlandyda"

Ps. Szczerze, to spodziewałam się takiej Twojej odpowiedzi.

Re: Proszę Administrację o wymoderowanie postów obrażających mnie i forum "Nowa Atlantyda"

Marcin, musimy wystosowac na Atlantydę takie same żądanie o uprzątnięcie tych  jadowitych wpisów pod naszym adresem-nie chcę szukac nowych awantur, ale zastanawiam czego Administracja Atlantydy tutaj mąci?

[...]

Nawet nie zwróciłem uwagę na tę literówkę, oczywiście ją poprawię w wolnej chwili (w wolnej chwili, ponieważ to trzeba grzebać w kodzie forum).

[...]

Zajrzyj do skarg na Atlantydzie — ja taką prośbę wystosowałem, stad reakcja Sylwii ;)