Proszę Administrację o wymoderowanie postów obrażających mnie i forum "Nowa Atlantyda"

Re: Proszę Administrację o wymoderowanie postów obrażających mnie i forum "Nowa Atlantyda"

Lwiczka9
To dobrze. Lubi Cie. Bo moje prosby byly wysylane w kosmos.Tyle w temacie. Kryterium lubie- nie lubie  nie powinno rzadzic.A rzadzi i o to mam pretensje do moderatorow w sieci.

Re: Proszę Administrację o wymoderowanie postów obrażających mnie i forum "Nowa Atlantyda"

Szuwarku. Zdecydowanie popieram prosbe Darka o nieangazowanie sie w konflikt miedzy forami.Lubicie sie z Ser. Rozumiem. Ale nie naszym kosztem.Jej intrygi wbijaja klin miedzy nas. Jak uwazasz ale potem nie dziw sie. Zrobiles grozny precedens.A o to jej chodzilo.

Re: Proszę Administrację o wymoderowanie postów obrażających mnie i forum "Nowa Atlantyda"

wg. mnie osoba która cytuje wypowiedż a potem ja oprotestowywuje to schizol  bo przeciez skoro zacytowano jakąs wypowiedz to jaki sens ma jej usuwanie-tak postępuje drapak i dzięki temu można caly czas dowiedziec się jakie bylo moje stanowisko w danej sprawie-ps. przyjrzę się jaki dewastacyjny skutek dla moich wpisów przyniosla interwencja Serenity i jako autor wprowadzę reedycje bo moja wypowiedz musi miec nadal sens

Re: Proszę Administrację o wymoderowanie postów obrażających mnie i forum "Nowa Atlantyda"

da®®io
jestesmy teraz w sytuacji jak Korea Pn i Korea Pd a przepaśc ideologiczna jest porazajaca

Re: Proszę Administrację o wymoderowanie postów obrażających mnie i forum "Nowa Atlantyda"

da®®io
a może jak plemiona Hutu i Tutsi z konfliktu w Rwandzie

Re: Proszę Administrację o wymoderowanie postów obrażających mnie i forum "Nowa Atlantyda"

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Spokojnie, sytuacja zostanie opanowana i wyprowadzona na prostą. Niedługo dodam regulamin  i prawa użytkownika. Właściwie to piosenka lepiej odda to co pragnę przekazać:

Re: Proszę Administrację o wymoderowanie postów obrażających mnie i forum "Nowa Atlantyda"

Lwiczka9
Czy rola moderatora jednego forum jest monitoring tego co sie o nim pisze na` innych forach w CALEJ SIECI ?
Ty nie masz jakos tej obsesji. Ja np.zaczne pisac o NA na wszystkich jakich sie da forach i co??  Szuwarku,jestes wybrany,bo...jestes wybrany:)))) Nie rywalizujcie ze sobą w sieci,przeciez mozecie spotkac sie  w realu:)) Hmmm...rozumiem,ten trojnog kochanek etc. na to tez nie ma mojej zgody:)))))))) ps. twe wykasowania sa takie..hmmm w stylu :.no dobra,odwal sie...bez przekonania:) Robisz uprzejmosc..i tyle. Do milego i nie-dziekuje:)

Re: Proszę Administrację o wymoderowanie postów obrażających mnie i forum "Nowa Atlantyda"

logika
"wg. mnie osoba która cytuje wypowiedż a potem ja oprotestowywuje to schizol  bo przeciez skoro zacytowano jakąs wypowiedz to jaki sens ma jej usuwanie"

ahahaha to takim samym schizolem jest Szuwar bo na forum Sylwii też zacytował treść do usunięcia. Lecz się dario.:-)
123456