Proszę Administrację o wymoderowanie postów obrażających mnie i forum "Nowa Atlantyda"

Re: Proszę Administrację o wymoderowanie postów obrażających mnie i forum "Nowa Atlantyda"

Lwiczka9
Taka twoja LOGIKA,ze nie kumasz. Nic nie poradze. Bez odbioru. Przedstaw sie,bo logike to Ty akurat masz w powazaniu. A jak wiesz,ja z anonimami nie romawiam.

Re: Proszę Administrację o wymoderowanie postów obrażających mnie i forum "Nowa Atlantyda"

da®®io
ale zobacz na kogo wskazuje to przeklejanie wypowiedzi poprzednika-tak robiła jak byla nielogowana potem jako zarejestrowana robila cytaty i teraz jako nielogowana znów przekleja je

Re: Proszę Administrację o wymoderowanie postów obrażających mnie i forum "Nowa Atlantyda"

logika
"wiesz co Ana, jak ja to pisałem to jeszcze nie wiedziałem, ze szu cos napisał na Atlantydzie, a Serenity chyba zdawała sobie, że cytujac to co ma byc skasowane lub moderowane to tak naprawde to utrwala na tym watku, a więc to schiza, a to cenzuralne  moderowanie moich wpisów Sylwi nie wyjdzie na dobre bo zamiast dosadnego skrótowca ma w tym miejscu kwieciste i wyczerpujace rozwinięcie, a moze nie wiesz co to jest synonim? którym zawsze mozna zamienić kasowany zwrot-to jest zabawa jak przedszkolu bo nie znam ludzi którzy nie uzywaja dosadnego języka bo życie to nie jebajka:)"

Nie jestem żadna Ana ty facet masz hopla na punkcie Any.
Jasne nie wiedziałeś tylko że szuwar dał linka . "jebajka"? no ładnie ładnie to też można podciągnąć pod wulgaryzm.
Z takim człowiekiem jak pan to nie ma o czym mówić bo bez obrażania i i wulgaryzmów u pana ani rusz!!!
Weź pan przykład z szuwara bo on przynajmniej nie używa inwektyw ale komu ja to mówię?...:-))))

Re: Proszę Administrację o wymoderowanie postów obrażających mnie i forum "Nowa Atlantyda"

da®®io
usmialem się, teraz bedziemy kazde slowo rozkminiac czy jest kulturalne czy nie-wiesz co...nudza mnie takie przychrzanianki

Re: Proszę Administrację o wymoderowanie postów obrażających mnie i forum "Nowa Atlantyda"

do swojej budy
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Serenity
Wypad stąd parszywa małpo!!!

Re: Proszę Administrację o wymoderowanie postów obrażających mnie i forum "Nowa Atlantyda"

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez logika
logika napisał/a
Jasne nie wiedziałeś tylko że szuwar dał linka . "jebajka"? no ładnie ładnie to też można podciągnąć pod wulgaryzm.
Że niby co? Jakiego linka "jebajka" dałem i gdzie? ;o

Re: Proszę Administrację o wymoderowanie postów obrażających mnie i forum "Nowa Atlantyda"

da®®io
szu, spokojnie to jest post do mnie-pojawil się tu jakis logik który robi zamęt- napisalem, ze "zycie to nie jebajka" a ten/ta oburzyla się tak jakbym coś strasznego powiedzial-metoda anonimowych trolli polega na zamęczaniu rozmówców mnie tacy ludzie zniesmaczają

Re: Proszę Administrację o wymoderowanie postów obrażających mnie i forum "Nowa Atlantyda"

da®®io
acha i muszę się odnieść do tej uwagi " Nie jestem żadna Ana ty facet masz hopla na punkcie Any."
= to że to nie Ana to juz wiadomo, bo podobno Donna:) i powiem, ze do takch ludzi co ciągle zmieniają swoja twarz nie mam zaufania-taka niestałość w swojej postaci to wygląda na natręctwo
123456