Proszę Administrację o wymoderowanie postów obrażających mnie i forum "Nowa Atlantyda"

Re: Proszę Administrację o wymoderowanie postów obrażających mnie i forum "Nowa Atlantyda"

Lwiczka9
Identycznej tresci prosbe kieruje do moderacji NA o wykasowanie wszystkich tresci z jej forum a obrazajacych mnie i rzucajacych bezpodstawne inwektywy o mojej rzekomej antypolskosci, rzekomej komunistycznej proweniencji, kodziarskiej terazniejszosci.To sa nieprawdziwe i wyssane z palca pomowienia obrazajace mnie a ktore tolerowalam od conajmniej pol roku. Pani nie potrafi moderowac tego forum w tym ksztalcie.Dopoki bylo milo to jakos szlo.Po pojawieniu sie trolli z onetu jest pani zachwycona kreceniem sie forum a nie jego jakoscia. Zglaszam do usuniecia WSZYSTKIE posty z ostatniego polrocza obrazajace mnie przez nastepujacych ch trolli internetowych / i ich podszywek anonimowych/ : Lothara,Iluminatiusa,Drapaka,EwkeZdegustowana.

I gwoli dokladnosci ..prosze cytowac pelna moja wypowiedz...na jej koncu byl cytat z postu Lothara.. cos o bydlakach z innego forum ze przyleza...Znow obraza niewidoczna przez adminke. Widzi zdzblo u innych a belki u siebie nie...Przykre,wspolczuje i uczulam ponownie.
Czy ponadto nie dostrzega admin NA ze ...bronie jej forum przed jej dziecmi...Ze nie pisze tam by nie byc okazja do prowokacji przez jej przedszkole ktore akceptuje tylko grzeczne dziewczynki? Spokojnie...jeszcze chwila i nie zobaczy mnie Pani tam, a wtedy? Hulaj dusza? Basnie sie skonczyly droga S. Trzeba bedzie uciekac w real. Tez niekoniecznie przyjazny. A na moje i innych dawnych znajomych przyjda inni...Myslisz ze..lepsi? :))

Re: Proszę Administrację o wymoderowanie postów obrażających mnie i forum "Nowa Atlantyda"

Wlasnie to zrobilam Darku.Tu.Moze warto tam. Nowelizacja ustawy o IPN zaraz wejdzie jak AD podpisze. I wtedy nie ma zmiluj sie. Na szczescie my pod nia nie podpadamy.

Re: Proszę Administrację o wymoderowanie postów obrażających mnie i forum "Nowa Atlantyda"

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Serenity
Serenity napisał/a
W pierwszym przykładzie chodziło o te słowa:
"To forum daje poczatek faszyzmowi w Polsce,bo skupia ludzi gotowych zabic za to kim sa inni. "
oraz:
"chodzilo o jakiekolwiek nabijanie postow,a teraz ten cyrk z Imili i Ami,,,do nabijania postow."
Uważam to za subiektywną oceną użytkownika. Na Waszym forum też pojawiają się komentarze w podobnym tonie, że tutejsze forum to siedlisko komunizmu i totalitaryzmu, a przecież to jest tylko subiektywna, niesprawiedliwa ocena, a nie wulgaryzm czy inwektywa odnosząca się personalnie do osoby. Ale ok, skasuję ten fragment.

Serenity napisał/a
W drugim:

proszę powiedziec czemu trzyma Pani to prowokacyjne buractwo pod parasolem? czemu ulega Pani drapakowi? Pani jest NIEOBIEKTYWNA, FAŁSZYWA MANIPULANTKA
Ok, to też mozna podciągnąć pod inwektywę.

Serenity napisał/a
Jeśli uważasz, że to subiektywna opinia, to nie mam już nic do dodania. Może jedynie to, że bardzo chętnie wezmę z Ciebie przykład i każdą "subiektywną" opinię użytkowników na "Atlantydzie"na temat Twojego forum oraz Twojej osoby ( z wyjątkiem wulgaryzmów) będę traktowała podobnie.
To poczytaj sobie Drapaka — on co chwile wypowiada się w podobnym tonie o tutejszym forum, przecież tego nie zgłaszam — to jego opinia, niech sobie pisze.

Serenity napisał/a
Co do odnośnika do forum "Atlantydy", to chodziło o zwykły błąd "Atlandyda"

Ps. Szczerze, to spodziewałam się takiej Twojej odpowiedzi.

Re: Proszę Administrację o wymoderowanie postów obrażających mnie i forum "Nowa Atlantyda"

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Lwiczka9 napisał/a
[...]

Lwiczko, ale prośby do Sylwii, musicie zgłaszać na jej forum ;)

Re: Proszę Administrację o wymoderowanie postów obrażających mnie i forum "Nowa Atlantyda"

Lwiczka9
Wiem.Niech sobie TU przeczyta.Jej wola. I regulamin -rozumiem. Aaaa  ...wykasowales...ok. Ale czy ona wykasowala post lota o bydlakach tam.? Widzialam w skargach.Spelniles jez zyczenie.A ona Twoje? :) ...wykasowac lota? To bylobh bohaterstwo dopiero:):):)

[...]

Tak, wykasowała zgodnie z moją prośbą — zgłoszeniem :)

Re: Proszę Administrację o wymoderowanie postów obrażających mnie i forum "Nowa Atlantyda"

Jesli Serenty mysli ze tu wprowadzi cenzure to lepiej Szuwarku zebys od razu zamknal forum.Na to nie ma mojej zgody. Zastanow sie kolego na czym ci najbardziej zalezy. Na psiupsianiu czy na prawdzie.Pozdrawiam Cie.

Re: Proszę Administrację o wymoderowanie postów obrażających mnie i forum "Nowa Atlantyda"

Administracjo Forum Multi proszę nie ulegac tym naciskom o moderowanie naszych wypowiedzi gdyz sa one obiektywną ocena i jednoczesnie protestem wobec  dzialan prowdzonych chocby i mnie przez tamta stronę-kazdy z nas jest dorosly i zanim cos napisze to sie 2x zastanawia, a więc skoro padaja takie slowa to znaczy ze byly konieczne-ingerencja cenzorska na wniosek oponenta będzie groźnym precedensem poglębiajacym animozje pomiędzy oboma forami-Marcin nie angazuj się w to, bo Atlantyda nie poczyni takich samych kroków bo nie panuje nad tym co konserwowi tam wypisuja
123456