Proszę Administrację o wymoderowanie postów obrażających mnie i forum "Nowa Atlantyda"

Re: Proszę Administrację o wymoderowanie postów obrażających mnie i forum "Nowa Atlantyda"

Lwiczka9
Przykład szanowna logiko idzie z gory. Czy pisowski nierzad w nowelizacji ustawy o IPN uzyl slow" polskie obozy koncentracyjne"? . Nie. Ale wywolal to skojarzenie sam i dostal 1 mln cytatów w 2 dni. To sie nazwywa gebelsowska propaganda. Taka to LOGIKA.

Re: Proszę Administrację o wymoderowanie postów obrażających mnie i forum "Nowa Atlantyda"

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez logika
punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia-znasz to? ale zaprzecz ze nie mam racji, czy jesli jest cytat to czy nie widac i tak co zostalo usunięte? a tak naprawdę to czasem warto zostawic inwektywno napastliwe wpisy zeby inni widzieli z kim przebywaja na jednym forum

Re: Proszę Administrację o wymoderowanie postów obrażających mnie i forum "Nowa Atlantyda"

logika
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
[...]

A o czym szanowna pani do mnie pisze? Logiką daria jest że schizol podaje cytaty które chce usunąć.

[...]

Po tej inwektywie "schizol" od razu widać z kim mamy do czynienia..:-)

Re: Proszę Administrację o wymoderowanie postów obrażających mnie i forum "Nowa Atlantyda"

logika
dario użył inwektywy schizol do serenity i szuwara a jaśnie państwo tego nie widzą..:-)

Re: Proszę Administrację o wymoderowanie postów obrażających mnie i forum "Nowa Atlantyda"

wg. mnie osoba która cytuje wypowiedż a potem ja oprotestowywuje to schizol  bo przeciez skoro zacytowano jakąs wypowiedz to jaki sens ma jej usuwanie-tak postępuje drapak i dzięki temu można caly czas dowiedziec się jakie bylo moje stanowisko w danej sprawie
= zobacz prowokacyjny logiku, ze ten mój wpis w tym konkretnym przypadku dotyczył DRAPAKA, ale to takze dotyczy tych co poslugują się takimi dwutorowymi metodami, a z tobą to raczej ta rozmowa stanie się szybko zbyt męczaca aby ja kontynuować-bujaj się

[...]

ja nie widzę tu żadnego drapaka a tylko cytaty  serenity i link szuwara gdzie też użył cytatów.
Sam się bujaj..:-)))

Re: Proszę Administrację o wymoderowanie postów obrażających mnie i forum "Nowa Atlantyda"

wiesz co Ana, jak ja to pisałem to jeszcze nie wiedziałem, ze szu cos napisał na Atlantydzie, a Serenity chyba zdawała sobie, że cytujac to co ma byc skasowane lub moderowane to tak naprawde to utrwala na tym watku, a więc to schiza, a to cenzuralne  moderowanie moich wpisów Sylwi nie wyjdzie na dobre bo zamiast dosadnego skrótowca ma w tym miejscu kwieciste i wyczerpujace rozwinięcie, a moze nie wiesz co to jest synonim? którym zawsze mozna zamienić kasowany zwrot-to jest zabawa jak przedszkolu bo nie znam ludzi którzy nie uzywaja dosadnego języka bo życie to nie jebajka:)
123456