Proszę Administrację o wymoderowanie postów obrażających mnie i forum "Nowa Atlantyda"

.-4

Re: Proszę Administrację o wymoderowanie postów obrażających mnie i forum "Nowa Atlantyda"

.-4

Re: Proszę Administrację o wymoderowanie postów obrażających mnie i forum "Nowa Atlantyda"

logika
"A swoją drogą Kochana Logiko nie staraj się pisać podobnie do mnie, bo jak widzisz mam tutaj na tym forum terrorystę który tak mnie umiłował, że głowę stracił :)))"

No co Ty Ano? Przecież to nie jest moja wina. To tylko ten cały dario co nic nie robi tylko siedzi w internecie i knuje jakieś teorie spiskowe!!! Przecież napisałam że nie jestem żadną Aną ale ten dario ma obsesję na Twoim punkcie...:-))))

Re: Proszę Administrację o wymoderowanie postów obrażających mnie i forum "Nowa Atlantyda"

da®®io
nie mam żadnej obsesji-ja poprostu nie wierzę w gosci z zewnątrz na tych forach-a więc jesteśmy tutaj " sami swoi "

Re: Proszę Administrację o wymoderowanie postów obrażających mnie i forum "Nowa Atlantyda"

da®®io
prowokacyjny tekst anonima  " nie podoba mi się obrazek na str.głównej " i ataki na to forum to kopia tego co pisze loth na NA, a więc moje powyzsze stwierdzenie o "samych swoich" jest uzasadnione-jest już pewne, że Atlantydowe trolle tutaj mącą zza krzaka
JT

Re: Proszę Administrację o wymoderowanie postów obrażających mnie i forum "Nowa Atlantyda"

JT
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Serenity
A usuniesz te,ktore obrazaja Szuwara i jego forum na twoim forum?

Re: Proszę Administrację o wymoderowanie postów obrażających mnie i forum "Nowa Atlantyda"

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez logika
logika napisał/a
[...]

W takim razie jesteś Walkiria vel Blood Moon i wiele vel vel.
Również Cię z Aną pomyliłam, bo chwilami styl i sposób wypowiedzi masz podobny.
Wczoraj także zarzucałaś mi "teorie spiskowe", widać to stały argument względem każdego kto obnaża Twą nielogiczność, głupotę i chęć siana zamętu.
Dlatego wczoraj tak się na mnie rzuciłaś z "szefską pasją":))), na różnych wątkach, by nie wyszło, że często tu przychodzisz prowokować i jątrzyć Pani z buzią zasad i uwag, do których sama się nie stosujesz.
Czas byś zaczęła stosować się przynajmniej do tych przez siebie ustanowionych Manipulatorko :)))

Jak się rozwiniesz nie masz stylu podobnego do Any, ty ją celowo naśladujesz, by siać zamęt, Pokrętna Logiko.

Poza tobą, nie ma na Atlantydzie innej kobiety, która by w ten sposób prowokowała, i by w tym celu przychodziła nawet na to forum.

Ale z ciebie Perfidna Persona wieloniku.
Swoją drogą stanowicie z Sylwią osobliwy duet wsparcia :)))
Mix perfidii, fałszu i obludy, to niezwykle subtelne określenie podsumowujące waszą zakłamaną postawę.

Ps.
Prośba do Marcina:
/anulowana/ :))