Uliczni grajkowie

Re: Turyści rozkręcają imprezę na Długim Targu

„Żurawoczka - Ulyana Kovalik”

„W tak trudnym dla mojego kraju czasie proszę o modlitwę i słowa wsparcia, aby jak najwięcej ludzi pozostało przy życiu, bo życie ludzkie jest bezcennym darem Boga!”

Re: Turyści rozkręcają imprezę na Długim Targu

Akcja filmu: „Czeczenia” - potoczna nazwa zaniedbanej części Ełku.
Główny bohater filmu (grajek): - „Trypuć”

Kilka komentarzy pod filmem:

„Trypuć nie jest jakimś wybitnym wirtuozem, zna kilka prostych akordów — ale je ZNA i do tego skubany ma dobry słuch i poczucie rytmu. To dowodzi, że życie jest zajebiście niesprawiedliwe, bo gdyby on urodził się w innej rodzinie, być może byłby dzisiaj zajebistym klawiszowcem, a nie menelem”

„Fajnie gra i szacunek dla niego, że pomimo warunków, w jakich się urodził i wychował, ma taką pasję, którą rozwija :) Brawo on :)”

„Szok! Umie grać! W sumie to przykre, że pochodzi z takiego domu, w którym nie ma perspektyw na lepsze życie..ten cały blok to alkohol, rozruby..mroczna ta klatka schodowa horror mogliby tam nakręcić..a szkoda ludzi..”

Re: Turyści rozkręcają imprezę na Długim Targu

Re: Turyści rozkręcają imprezę na Długim Targu

"BEYONCE - TEXAS HOLD 'EM / VIOLIN COVER by Agnes Violin"