Uliczni grajkowie

Re: Uliczni grajkowie

"BEETHOVEN NA ROCKOWO ! 🔥 - ( BEETHOVEN SYMPHONY NO. 5 - ROCK VERSION) - skrzypce, Agnieszka Flis"

Re: Uliczni grajkowie

"NASZE RANDEZ VOUS - KOMBI / violin cover, Agnieszka Flis"

Re: Uliczni grajkowie

„I Will Survive (full version) W/Augie Bello Toni Reutter and Evan Jacobson”

Re: Uliczni grajkowie

Znów podobny materiał do tego co miałem przyjemność widzieć w zeszłym roku na dworcu Gdynia Główna :)

Re: Uliczni grajkowie

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik

„Lola - Nocturne Op. 9 No. 2 (E-flat major)”

Re: Uliczni grajkowie

„MARIO, CZY JUŻ WIESZ? (Mary Did You Know) / violin & wokal cover, Agnieszka Flis”

Re: Turyści rozkręcają imprezę na Długim Targu

„Alexandro Querevalú - El Condor Pasa Best Live Version”

„Kolejna wersja El Condor Pasa (piosenki andyjskiej) spopularyzowanej przez Simona i Simona Garfunkela w 1970 roku „If I Could” to najbardziej znana peruwiańska piosenka z zarzuela El Cóndor Pasa skomponowana przez Daniela Alomíę Robles. „Najlepsza wersja na żywo z fletem” wyrażona w tej muzycznej interpretacji peruwiańskiego muzyka Alexandro Querevalú z rodzimym indyjskim fletem zwanym Quena jest odczuwalna głęboko w duszy”.

Re: Uliczni grajkowie

„Ukraińska pianistka gra ostatnią interpretację Chopina w ruinach swojego domu”

„Na filmie nagranym przez jej córkę Iryna Manyukina gra na pianinie w ich domu w Białej Cerkwi, około 80 kilometrów od Kijowa”.

Żródło: https://www.rferl.org/a/ukraine-chopin-damaged-house/31749980.html