Uliczni grajkowie

Re: Uliczni grajkowie

"Folk Lady - Bielyje Rozy (Cover Jurij Shatunov)"

Re: Uliczni grajkowie

"Kwiaty we włosach — Czerwone Gitary (Cover by Filipina Charmine)"

Re: Uliczni grajkowie

"Folk Lady & Levelon - Lazurowe Spojrzenie (Cover Baciary)"

Re: Uliczni grajkowie

"IKO IKO ( MY BESTIE ) - JUSTIN WELLINGTON / violin cover, Agnieszka Flis"

Re: Uliczni grajkowie

Sputnik
Dziewczyna bardzo podobna do tej ze stacji Gdynia Główna 😍

Re: Uliczni grajkowie

"LoLa & Hauser - Love Story"

Re: Uliczni grajkowie

Re: Uliczni grajkowie

'Hotel California on Piano: David Osborne"