Uliczni grajkowie

Re: Uliczni grajkowie

"Lola - Passacaglia (Beautiful romantic piano)"

Re: Uliczni grajkowie

"Queen - Don't Stop Me Now (Piano cover by Gamazda)"

Re: Uliczni grajkowie

"Iron Maiden - The Trooper (Piano cover)"

Re: Uliczni grajkowie

Kaliber <DN-1000 🤔 https://youtu.be/p8GcHoSIPDg

Re: Uliczni grajkowie

MaryLou
Przerwa w pracy w galerii..piano w kasku i zoltej kamizelce https://www.youtube.com/watch?v=ehQb3zQkUIc

Re: Uliczni grajkowie

Re: Uliczni grajkowie

"HAUSER & AGNES VIOLIN - WAKA WAKA - Shakira cover"

Re: Uliczni grajkowie

"The Rolling Stones - Paint It, Black (Piano cover)"