Uliczni grajkowie

Re: Uliczni grajkowie

"Lola - Mariage d'Amour"

Re: Uliczni grajkowie

Sputnik
Sorry ale Lola zaczęła mi się źle kojarzyć... 🤔 A taki fajowy film był pod tytułem "Lola biegnij Lola". Eh... Wszystko da się spier.... ć!

Re: Uliczni grajkowie

"I WILL ALWAYS LOVE YOU - WHITNEY HOUSTON/ VIOLIN COVER / skrzypce elektryczne, Agnieszka Flis"

Re: Uliczni grajkowie

Z życia wzięte :) https://youtu.be/hj5b9_iwx-I

Re: Uliczni grajkowie

"sanah, Vito Bambino - Ale jazz! / Agnieszka Flis cover / skrzypce & wokal"

Re: Uliczni grajkowie

"Od Ebra do Dunava Live in Vilnius - Barcelona Gipsy balKan Orchestra"

Re: Uliczni grajkowie

Sputnik
Super! Szukam Grajków na dworcach i na YT nie mogę odnaleźć. Powtarzam się ale najlepsza EVER była Dziewczyna  na Gdynia Główna! Mało czasu miałem by Ją nagrać za pozwoleniem. Co do Cyganów to mam ambiwalentne uczucia. Pewien chłopaczek zawsze wsiadał do Pendolino w Malborku i wysiadał w Tczewie. Za ten odcinek zarabiał 100-150 PLN  od pasażerów. W sumie nic nie robił. Kierownik składu pokazał mi figurki słoni. Mafia wytłumaczyłem.  Wracając do utworu to ox 👍

Re: Uliczni grajkowie

"Lola - La valse d'Amélie"