Uliczni grajkowie

Re: Uliczni grajkowie

Przylażczka napisał/a
Śliczne. Mówiłam już, że nikt nie wynalazł jeszcze ładniejszych nutek. Dziękuję
Zgadzam się - piękna muzyka :) Ciesze się, że Tobie również się podoba. Proszę :)

"LoLa & Hauser - Nocturne (Chopin)"

Re: Uliczni grajkowie

"HAUSER - Waltz No. 2 (Shostakovich)"

Re: Uliczni grajkowie

da®®io
ulicznym-a raczej wiejskim grajkiem okazał sie " bajerowiec fullowiec " Świerzynski któremu pod tą władzą odwaliła palma - mysli ze jest wielkim artystą i pisiorskim ekspertem discopolowym przyznającym sobie prawo do głoszenia w tvp swoich populistycznych herezji

Re: Uliczni grajkowie

da®®io
cd.1. przypisał nazwiska liderek Strajku Kobiet Lempart/Suchanow do niemiecko/rosyjskich " mocodawców "
2. wdał się w wojenkę z Kultem Kazika 3. bezrefleksyjnie, bez żadnych oporów  wyciągnął lapę po półmilionową koronowirusową jałmużnę  od Glińskiego

Re: Uliczni grajkowie

"ARAHJA - KULT / VIOLIN COVER / skrzypce, Agnieszka Flis"

Re: Uliczni grajkowie

"Witek Muzyk Ulicy - Lipka"

Re: Uliczni grajkowie

Re: Uliczni grajkowie