Uliczni grajkowie

Re: Uliczni grajkowie

"Alone - Alan Walker street performance cover violin by Sandra Cygan"

Re: Uliczni grajkowie

"N. Paganini Caprice no. 5 | Sumina Studer"

Re: Uliczni grajkowie

"Co Mi Panie Dasz - Bajm / Violin cover / skrzypce elektryczne, Agnieszka Flis"

Re: Uliczni grajkowie

"Rota - pieśń patriotyczna / skrzypce elektryczne/akustyczne - Agnieszka Flis"

Re: Uliczni grajkowie

"Linkin Park - In The End (Piano cover by Gamazda)"

Re: Uliczni grajkowie

"Ozzy Osbourne - Crazy Train (Piano cover)"

Re: Uliczni grajkowie

Re: Uliczni grajkowie

"COVID :-)" gra i śpiewa Stonoga: