Uliczni grajkowie

Re: Uliczni grajkowie

"Joan Jett - I Love Rock 'n' Roll / Ladies Duo / Violin & Sax cover /Skrzypaczka i Saxofonistka" (Agnieszka Flis)

Re: Uliczni grajkowie

"Ronnie Ferrari - ONA BY TAK CHCIAŁA & Mozart (cover, skrzypce elektryczne - Agnieszka Flis)"

Re: Turyści rozkręcają imprezę na Długim Targu

"Ed Sheeran - Shape Of You (Violin Cover by Agnes Violin)"

Re: Uliczni grajkowie

 Fragment programu "Dzień Dobry TVN" o skrzypaczce Agnieszce Flis:

Re: Uliczni grajkowie

"KOŁYSANKA DLA NIEZNAJOMEJ - PERFECT / COVER / Tomasz Lubert & Agnieszka Flis"

Re: Uliczni grajkowie

"Lambada (Ladynsax cover)"

Re: Uliczni grajkowie

"Ballada o Płocku - Duet Akordeonowy Vertim&Mamzel ver.Cyfrowa"

Re: Uliczni grajkowie

"MIŁOŚĆ W ZAKOPANEM - Duet akordeonowy Vertim & Mamzel"