Uliczni grajkowie

Re: Uliczni grajkowie

"MONIKA DZIEWCZYNA RATOWNIKA - RUDI SCHUBERTH/ Agnieszka Flis/ cover/ skrzypce"

Re: Uliczni grajkowie

"Na jednej z dzikich plaż - Rotary (evelina ross cover)'

Re: Uliczni grajkowie

Re: Uliczni grajkowie

Re: Uliczni grajkowie

Sputnik napisał/a
Świetny ten motyw ze słoniem. Słoniowi chyba się podoba, mnie też :)

Re: Uliczni grajkowie

"Eagles - Hotel California (Piano cover)"

Re: Uliczni grajkowie

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
"DILAJLA (DELILAH) - TOM JONES/ Agnieszka Flis, skrzypce/ cover"

Re: Uliczni grajkowie

"HAUSER - The Lonely Shepherd"