Uliczni grajkowie

Re: Uliczni grajkowie

"Hej czy Ty wiesz - Classic (evelina ross cover)"

Re: Uliczni grajkowie

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
"MAANAM - WYJĄTKOWO ZIMNY MAJ/ Agnieszka Flis, skrzypce/ cover"

Re: Uliczni grajkowie

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Nazywa się Ulyana Kovalyk,
jest z Ukrainy i ma świetny głos.
Razem ze swoją babcią śpiewają na YouTube,
warto posłuchać:

"Och, ty jesteś czarny, ja jestem czarna - Ulyana Kovalik:

Ulyana Kovalik i Nadiya Bolyukh

Re: Uliczni grajkowie

"Katiusza" - Ulyana Kovalik

Re: Uliczni grajkowie

Ulyana Kovalik - mix piosenek:

Re: Uliczni grajkowie

"Cigánsky sen v Zakopanom"

Re: Uliczni grajkowie

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
"BAD HABITS - ED SHEERAN / violin cover, Agnieszka Flis."

Re: Uliczni grajkowie

"Lola - Waltz in A Minor, B.150 (Chopin)"