Uliczni grajkowie

Watch What Happens When This Street Performer Starts Singing Bob Marley

Re: Watch What Happens When This Street Performer Starts Singing Bob Marley

MaryLou
Oj tam,oj tam....Kiedys ktos nagral mi sie na komorke: jestem tylko biednym grajkiem....:) Zatkało mnie. Chyba naprawde byl zakochany. Wydzwania do dzis. Czy wszystkie wodniki tak maja Szuwarku?:) Kusi was ta nieosiagalnosc wybranki...Dobrej nocy! ps.Dzis w Mielnie uliczny grajek na gitarze piesni snuł a slonce czerwone niknelo w morzu...cudo...

Re: Watch What Happens When This Street Performer Starts Singing Bob Marley

Widocznie musiał ten Grajek nieźle się zauroczyć albo zakochać w Tobie Lwiczko... Musiałaś mu mocno zakręcić w głowie... A Wodniki faktycznie potrafią zakochać się na zabój... ;)

Fajna piosenka o ulicznym grajku:

Dobranoc, kolorowych snów :)

Re: Uliczni grajkowie

A co z grajkami co se nucą pod nosem na dróżkach np. na Wawel? :) Miłego dziona! :) https://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=0NsYehX7g04

Re: Uliczni grajkowie

Sputnik napisał/a
A co z grajkami co se nucą pod nosem na dróżkach np. na Wawel? :) Miłego dziona! :) https://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=0NsYehX7g04
Jak to co? "Samochodowi grajkowie", to bardzo ciekawy i fajny temat. Możesz założyć taki wątek — w sieci jest wiele fajnych materiałów o rozśpiewanych ludziach w samochodach. Ale ten wątek jest akurat o grajkach ulicznych :)

Re: Uliczni grajkowie

Chyba juz wiem dlaczego nie jestem z tym od grajkie:)) Nie wiedzialam do teraz ze ta  serenada,ktorą  via fone spiewal mi wlasnym glosem,to w realu spiewa  ten pan: brrrrrr.....:)))) https://www.youtube.com/watch?v=nqJy_sva8ms
Ups,nie trafil w gust//Nie mogl puscic Pod buda?;)
A na serio,to w Grodnie w przejsciu podziemnym spotkalismy grupe grajków mlodych studentow wyspiewujacych piosenki bialoruskie kontestujace...Az zimno sie zrobilo od tego....Oni tam naprawde nie czuja sie wolni.Przynajmniej mlodzi,bo starsi z sentymentem warcaja do dawnych lat i papa Lukaszenka...jest dobry.../// Miasta czyste,zielen,malo ludzi...i bieda. Szerokie ulice,malo pojazdów..Minsk z rozmachem. Ale hotele w kt bylismy b.przyzwoite i nigdzie nie bylo "oczek"....co nawet w przewodnikach mowi sie,ze wszedzie są////
Znalazlam film z miejsc gdzie bylismy:   https://www.youtube.com/watch?v=uE-Ezi_9SG0
No tak to nie watek o podrozach:)))I jeszcze Minsk w wersji mlodziezowej: https://www.youtube.com/watch?v=Y4SGNV_pUbA&t=1060s

Re: Uliczni grajkowie

Byłem w Stodole na koncercie ale nie wiele pamiętam ;)

Re: Uliczni grajkowie

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez MaryLou
;)
123456 ... 20