Uliczni grajkowie

W tym wątku będę wrzucał ciekawe znaleziska, związane z muzyką wykonywaną przez ulicznych grajków. Zachęcam również do dodawania własnych filmików (znalezisk) związanych z tym tematem :)

Witek Muzyk Ulicy

Pod Budą - Piosenka o ulicznym grajku

Re: Uliczni grajkowie

Allie Sherlock & Padraig Cahill Duet - Shallow (Lady Gaga & Bradley Cooper ) A Star Is Born.

Zespół Brothers Moving pochodzący z Danii nagrany na ulicach Kopenhagi

Dwóch gości wymiata w metrze

Żydzi śpiewający piosenkę Pink Floyd's "Wish You Were Here"

Re: Uliczni grajkowie

czy Oni tutaj nie wyglądają jak uliczni grajkowie? http://www.youtube.com/watch?v=NCtzkaL2t_Y&
1234 ... 20