W Szanghaju zycie wraca do normy...

Lwiczka9
https://www.youtube.com/watch?v=BaGUxvVmuz8
Vlog Denisa Gierczaka,Polaka mieszkajacego w Chinach.

Re: W Szanghaju zycie wraca do normy...

da®®io
ja tak do końca w chinską prawdę nie wierzę- życzę im sukcesu w zatrzymaniu tej zarazy której stali się światowym rozsadnikiem - takie same mam podejscie do rosyjskich komunikatów o 30 zakazonych co dla tak wielkiego populacyjnie państwa leżacego na wsch. blisko Chin jest napewno propagandowym fałszem

Re: W Szanghaju zycie wraca do normy...

Lwiczka9
Mysle,ze i u nas jest wiecej zarazonych. Malo osob jest poddawanych testom.Bo ich nie ma. A i chyba sa niewiele warte....////
https://www.youtube.com/watch?v=xRozEIXiTCo

Re: W Szanghaju zycie wraca do normy...

da®®io
jest jeszcze kolejny problem  bo okazuje się, że osoba ponoć juz wyleczona może ponownie być zarażona tym wirusem i ten drugi etap może byc o wiele cięższy, a więc wygląda na to, że nasz orgamizm mimo walki z tą chorobą nie potrafi produkować obronnych przeciwciał co źle wróży przyszlym szczepionkom przeciw takim koronowirusom

Re: W Szanghaju zycie wraca do normy...

da®®io
ten wirus jest niewykle mutogenny, najpierw mówiono, że jestesmy w miarę bezpieczni zachowując odl. 1m a teraz juz wiadomo, ze patogen ten może razić na odleglość nawet 4 metry, i że utrzymuje się swobodnie w powietrzu ok. 3 godzin

Re: W Szanghaju zycie wraca do normy...

Lwiczka9
Czy nie myslisz o teoriach spiskowych? Czy nie jest to po prostu bron biologiczna? ja tam nie do konca w ten wirus wierze. Obejrzyj filmik powyzej od 4min 16s.
Albo to: http://www.prisonplanet.pl/polityka/iraski_general,p2037634607
albo od 1.53. tutaj: to patogen nienaturalny lecz wyprodukowany w laboratorium wojskowym https://www.youtube.com/watch?v=_ksbbC-IKe8

Re: W Szanghaju zycie wraca do normy...

jest podejrzenie, że po dotarciu wirusa do Afryki powstanie zmutowana hybryda grypy i dengi co spowoduje jeszcze groźniejsze objawy w postaci ropnych wysypek, gorączki krwotocznej połaczonych z niewydolnoscią oddechową a takiej choroby wirusologia jeszcze nie doświadczyła

Re: W Szanghaju zycie wraca do normy...

Lwiczka9
Zauwaz,ze jak idziesz ulica to nic sie nie dzieje. Wracasz do domu. Odpalasz tv i internet i widzisz koronawirusa. To jest chore. Wszystko jest w glowach ludzi. I w technologiach ,ktorymi nas sie zabija. Obejrzyj filmiki,,ktore podeslalam.Warto. Zwlaszcza  drugi  w watku. Bo jak to jest mozliwe,ze pacjentka z Poznania zmarla z powodu wirusa ktory byl na bazarze w Chinach. Ludzie,opamietajcie sie. Ktos z nas robi niezlego wala i w ciula. To wirus mutowany w laboratorium jako broń biologiczna.Jak rzeklam mezowi,ze  to jest wirus w chinach specjalne stworzony aby zredukować społeczeństwo,to mnie obsmiał. Testy i testerzy sa...chińskie...A Ty? Co sadzisz?
123