Właśnie przeczytałam, że Kora nie żyje :(

Właśnie przeczytałam, że Kora nie żyje :(

Wenus
Zmarła dziś nad ranem, miała 67 lat.

Bardzo lubiłam jej piosenki, niech spoczywa w pokoju.

Re: Właśnie przeczytałam, że Kora nie żyje :(

Kpt.Wojtek
Ja tez ja lubilem, szkoda, wielka szkoda.

Re: Właśnie przeczytałam, że Kora nie żyje :(

tifani
Ja jej utwory lubiłam tyle o ile  ale szkoda,  że już jej nie ma.  Nie tylko dlatego , że odeszła bo przecież każdy  z nas  kiedyś umrze ... szkoda,  bo za  wcześnie.  Niestety z rakiem nie ma żartów.  Można go chwilowo uśpić,  ale wcześniej czy później upomni się o swoje.

Re: Właśnie przeczytałam, że Kora nie żyje :(

Kurna mac!...zamurował mnie twój post!...jednak to prawda...nie chce się wierzyc ze...już jej nie będzie:(((...i już cały dzien nie będzie fajny...czuje się fatalnie://...

Re: Właśnie przeczytałam, że Kora nie żyje :(

 Nagrała dużo dobrej muzyki. Szkoda że już odeszła ale coż. Niech spoczywa w pokoju....

Re: Właśnie przeczytałam, że Kora nie żyje :(

Lwiczka9
Wzrastałam z jej muzyka...Ikona..Porządny człowiek.Wielcy tworcy nigdy nie odchodza,bo pozostaje ich ponadczasowa muzyka i teksty ...O miłosci tez..W koncu ..na końcu pozostaje tylko ona...Dzis czuje smutek..Niech ja aniołki prowadza...
Kora i Maanam.. Anioł     https://www.youtube.com/watch?v=leKzcAY1_Ac

Mam tylko jedno skrzydło
To prawie tak jak anioł
A Ty masz skrzydło drugie
Rośnie u Twoich ramion

Gdy staniesz przy mnie blisko
I mocno mnie przytulisz
Bez trudu popłyniemy
Prosto w wysokie chmury

Szczęśliwe chwile to motyle
Miłość wieczna tęsknota

Zatrzymamy się w locie
Nad szczytem i urwiskiem
I będziemy nad Ziemią
Nieziemskim zjawiskiem

To będzie nasza pierwsza
Komunia bez końca
Przytul mnie tylko mocno
Lecimy do słońca

Szczęśliwe chwile to motyle
Miłość wieczna tęsknota

Re: Właśnie przeczytałam, że Kora nie żyje :(

Kora wykrzyczała sobie wolność. Darła się ze scen studenckich klubów, scen wolnościowych festiwali. Drapieżna, rebeliancka bez opolskiego kiczu. Strukturalna - punkowo nowoczesna. Nasza, jedyna prawdziwa. Miała gdzieś władzę i układy. Stawiała się, płaciła za to.
Okładka Newsweeka sprzed kilku lat, jej zdjęcie z cytatem: „PiS niszczy moje szczęście na finiszu życia”. Umarła niemal nazajutrz po dorżnięciu przez PiS demokracji. W zaćmienie umysłów i sumień, nie tylko wczorajszego Księżyca. Symbolu tego co mądre, kobiece.
Drzewo życia odarte z Kory szumi zielenią nadziei. Dziękuję, za młodzieńczy bunt i dojrzały sprzeciw. Robi się ciszej, coraz ciszej, bez Ciebie.

Manuela Gretkowska

Re: Właśnie przeczytałam, że Kora nie żyje :(

Lwiczka9
Witamy na pokładzie Kapitanno,no coz,fakty sa brutalne..Kogut tam  moze byc tylko jeden:))) Mysle,ze to frustracja wcorajszego wieczora i odwieczne pytanie: bzyknac czy nie bzyknac...Ale..niech mu sie odkorkuje korek,zyczmy mu tego:)))
Manuela jak zwykle w sedno... Mi zaangazowania i widoku Kory bardzo ostatnimi czasy brakowalo....Niestety ten prezydencik w krotkich majteczkach tym razem slusznie powiedzial,ze konczy sie jakas epoka.. Czy wiedzial,ze pani prof.Sroda byla w momencie jej smierci? To wielce znaczace..A ze on sie migdalil i pierwsze pocalunki wraz z utworami Kory to mam to gdzies...Nie bede go tu cytowac,nie zasluzyl,jest w sieci jego wypowiedz...
Wspaniale kobiety,Kora,[*]Sroda,Gretka,Płatek,Łetowska,Bochniarz...niech nadal krzewia idee wolnosci..i kontynuuja dzieło zmarłej choc na innej niwie....Kobiety wiele mogą...
12345