W nocy w Łodzi z ZOO uciekł paw

Re: W nocy w Łodzi z ZOO uciekł paw

Ryo2
Jola napisał/a
Ha ha, Krzyś, koty zawsze tak reagują, gdy zobaczą coś nowego, coś czego nie znają ;)
Mój kocurek mało nie "zszedł" na zawał, gdy zimą weszłam do domu w złożonym kapturze ze sporym futerkiem, dodatkowo oblepiona śniegiem :)))
Pewnie wyglądałam jak Yeti, ale skąd Kociak może tego stwora znać 😀
Dla mnie jego reakcja przezabawna, ale jemu z pewnością lekko nie było :)
:D

Re: W nocy w Łodzi z ZOO uciekł paw

trauma
Może pierwszy raz zobaczył cię bez makijażu?

Re: W nocy w Łodzi z ZOO uciekł paw

hej ryo, widziales, ze na NA wczoraj  skasowali Twoje wpisy -zdziwilo mnie to

Re: W nocy w Łodzi z ZOO uciekł paw

hej ryo, widziales, ze na NA wczoraj  skasowali Twoje wpisy -zdziwilo mnie to
Nie. Wpisy zniknęły bo się samowykasowałem :)

Re: W nocy w Łodzi z ZOO uciekł paw

da®®io
 no to ok, czyli zgodnie z adnotacja " autor usunal wpis "
123