W nocy w Łodzi z ZOO uciekł paw

Re: W nocy w Łodzi z ZOO uciekł paw

tak uważam
Jeżeli zobaczyłeś Illuma, to powinieneś podbiec, uklęknąć i delikatnie pocałować go w dupę.

Re: W nocy w Łodzi z ZOO uciekł paw

Moja kocica kiedyś zobaczyła pawia , nigdy nie zapomnę tej miny, oczy miała jak talerze gdy go obserwowała :D

Re: W nocy w Łodzi z ZOO uciekł paw

ty ośle
To jest fotka z wnętrza ZOO a nie z osiedla i są na niej dwa pawie.

Re: W nocy w Łodzi z ZOO uciekł paw

wejdz sobie w dzisiejszy lodzki express ilustrowany -nie ja jestem redaktorem tego artykulu-linka ci nie dam bo przestrzegam praw autorskich

Re: W nocy w Łodzi z ZOO uciekł paw

da®®io
ok, mozesz miec racje, zmienilem podpis, przeciez to nie moje zdjecie-tam jest galeria z wieksza iloscia zdjec-ja wzialem pierwsze ze strony tytulowej-informacja jest prawdziwa a co do serwisu foto to tylko zalezy od profesjonalizmu redaktora

Re: W nocy w Łodzi z ZOO uciekł paw

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez ty ośle
ty osle, brawo za czujnosc, a wiec to jest fotka z zoo i co z tego?

Re: W nocy w Łodzi z ZOO uciekł paw

Ryo2 napisał/a
Moja kocica kiedyś zobaczyła pawia , nigdy nie zapomnę tej miny, oczy miała jak talerze gdy go obserwowała :D

Ha ha, Krzyś, koty zawsze tak reagują, gdy zobaczą coś nowego, coś czego nie znają ;)
Mój kocurek mało nie "zszedł" na zawał, gdy zimą weszłam do domu w złożonym kapturze ze sporym futerkiem, dodatkowo oblepiona śniegiem :)))
Pewnie wyglądałam jak Yeti, ale skąd Kociak może tego stwora znać 😀
Dla mnie jego reakcja przezabawna, ale jemu z pewnością lekko nie było :)

Re: W nocy w Łodzi z ZOO uciekł paw

jest taka scena w  filmie " Obcy " jak kotek zobaczył tego sliniacego sie aliena-wyraz jego przerazonej mordki i te jego wielkie oczy -to jest oscar- ciekawe czym oni go tak zaitrygowali
123