W sprawie zmiany nazwy forum:)

zacny suchar, milordzie:)
Aktualnie, to "Forum walki dobra ze złem", wiesz Szu, dla DOBRA powinien istnieć kontrast w postaci ZŁA, może jednak drzwi nieco uchylisz?:)

Re: W sprawie zmiany nazwy forum:)

rusałka
Był taki obrazek na necie diabeł I Bóg na pięści. Fajny był.

Re: W sprawie zmiany nazwy forum:)

zacny suchar, milordzie:)
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez zacny suchar, milordzie:)
Dla mnie uchyliłeś!:DDD
Doceniam, ale spoko,  niedługo zamknę za sobą osobiście:)

Re: W sprawie zmiany nazwy forum:)

zacny suchar, milordzie:)
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez rusałka
"Jam jest częścią tej siły, która wiecznie zła pragnąc, wiecznie czyni dobro.":), postać Diabła w Mistrzu i Małgorzacie M. Bułhakowa.
Obrazek w linku, nie wiem jak wklejacie:)
http://1.bp.blogspot.com/-E6zeDMcXIuc/UYIceZZrtmI/AAAAAAAAACA/bSJECuYirqA/s1600/jezus-vs-szatan.jpg

Na marginesie, zdjęcie jakich mam wiele o tej i innej tematyce na FB:)

Re: W sprawie zmiany nazwy forum:)

rusałka
Ładnie Milordzie. Pozdrawiam.

Re: W sprawie zmiany nazwy forum:)

rusałka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez zacny suchar, milordzie:)
Podeślij linka na fb, chętnie obejrzę; )

Re: W sprawie zmiany nazwy forum:)

Wspomnienie
Ten post był aktualizowany .
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez zacny suchar, milordzie:)

Re: W sprawie zmiany nazwy forum:)

rusałka
Da rady Sylwia, tylko musisz kliknąć wielkość przy wstawianiu obrazka, tam jest 250,500 musisz to zaznaczyć :)
1234 ... 8